تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهریور 1401 - 6:16
کد خبر : 36614

آخرین وضعیت شهرک‌های صنعتی خصوصی/ ۱۶۸ هزار نفر مشغول به کار هستند

آخرین وضعیت شهرک‌های صنعتی خصوصی/ ۱۶۸ هزار نفر مشغول به کار هستند

به گزارش تیتر داغ؛ علی رسولیان در مورد وضعیت شهرک‌های صنعتی بخش خصوصی، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۵ شهرک و ناحیه صنعتی غیردولتی دارای پروانه تأسیس در کشور داریم؛ همچنین تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیردولتی دارای پروانه بهره برداری نیز به ۶۴ عدد می‌رسد. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: ۷

به گزارش تیتر داغ؛ علی رسولیان در مورد وضعیت شهرک‌های صنعتی بخش خصوصی، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۵ شهرک و ناحیه صنعتی غیردولتی دارای پروانه تأسیس در کشور داریم؛ همچنین تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیردولتی دارای پروانه بهره برداری نیز به ۶۴ عدد می‌رسد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: ۷ هزار و ۶۰۱ واحد نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیردولتی به بهره برداری رسیده است.

وی در مورد وضعیت اشتغال در این واحدها، گفت: در این واحدها نزدیک به ۱۶۸ هزار نفر مشغول به کار هستند.

معاون وزیر صمت اضافه کرد: همچنین برای ۴ هزار و ۳۷۱ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیردولتی در سراسر کشور نیز در حال انعقاد ۱۰ هزار و ۴۱۶ فقره قرارداد حق بهره برداری هستیم.

رسولیان تاکید کرد: تقویت و حمایت از شهرک‌های صنعتی غیردولتی در دستور کار است اما از آن طرف نیز بر این بخش نظارت می‌شود که البته نظارت‌ها را حداکثری خواهیم کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.