تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 5:34
کد خبر : 30489

آغاز بار ترافیکی معابر پایتخت / ترددها در حال شکل‌گیری است

آغاز بار ترافیکی معابر پایتخت / ترددها در حال شکل‌گیری است

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ مجید رنجبر گفت: با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود ندارد و بار ترافیکی روان و آرامی در اکثر محورها را در این روز شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: بار ترافیکی زین الدین تا صدف، شرق به غرب بابایی از هنگام تا صیاد، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست تا زین الدین، بزرگراه چمران تا پارک گفتگو، جنوب به شمال نواب از قبل از نهم دی تا داخل تونل، زین الدین شرق به غرب از صدف تا پاسداران و خیابان آزادی از بعد از استاد معین تا بهبودی است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از کبیری تامه تا جنت آباد، غرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق تا تعاون، است.

سرهنگ رنجبر بیان داشت: در بزرگراه صدر از محدوده امام علی (ع) تا صیاد و دستواره تا دو راهی مدرس بار ترافیکی سنگینی داریم.

سرهنگ رنجبر گفت: ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله از جناح تا شوریده، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام و غرب به شرق نیایش از سردار جنگل تا ستاری، یادگار جنوب به شمال از صالحی تا ایوانک آزاد راه از پل آزادگان تا پل ستاری است.

سرهنگ رنجبر در پایان در خصوص انجام مراسم گرامیداشت روز ارتش افزود: با توجه به اطلاع رسانی روز گذشته در خصوص محدودیت‌های صورت گرفته در محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی (ره) و انجام مراسم گرامیداشت روز ارتش، شهروندان عزیز از مسیرهای جایگزین استفاده نموده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ما را در کاهش تصادفات و نظم بخشی به معابر، یاری نمایند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.