تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 6:34
کد خبر : 12872

آمادگی«نوهد» برای مقابله باتروریست‌ها/نیازی به واردات سلاح نداریم

آمادگی«نوهد» برای مقابله باتروریست‌ها/نیازی به واردات سلاح نداریم

فرمانده تیپ ۶۵ نوهد گفت: نیازی به واردات سلاح و تجهیزات خارجی نداریم و ماموریت‌های ما با تجهیزات تولید داخل به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ هُلاکو احمدیان فرمانده تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع (نوهد) نیروی زمینی ارتش  اظهار داشت: نیروهای تیپ ۶۵ نوهد متناسب با تهدیدات روز در مناطق مختلف آب و هوایی کشور آموزش دیده و آماده مقابله با هر تهدیدی هستند.

وی با اشاره به حضور مستشاری نیروهای مسلح ایران در کشورهای سوریه و عراق گفت: حضور مستشاری نظامیان کشورمان در جبهه مقاومت که در قالب مأموریت مستشاری و مشاوره‌ای و به درخواست دولت‌های قانونی این کشورها صورت گرفت تجارب بسیار خوبی را به همراه داشت و ما نیز در عمل سعی کرده‌ایم از این تجارب در آموزش نیروها استفاده کنیم.

فرمانده تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی افزود: آموزش‌های ما متناسب با تهدیدات روز است و به تبع آموزش‌های لازم برای مقابله با گروه‌های تروریستی نیز در آموزش‌های ما وجود دارد و نیروهای نوهد آمادگی مقابله با گروهک‌های تروریستی را دارند.

احمدیان مقابله با گروهک‌های تروریستی را یکی از تخصص‌های ویژه تیپ ۶۵ نوهد دانست و گفت: تهدیدات و تحرکات در سطح منطقه را به خوبی و با دقت رصد می‌کنیم و متناسب با این تهدیدات، تکنیک و تاکتیک‌های مناسب برای مقابله با نوع عملیات گروه‌های تروریستی، به نیروها آموزش داده می‌شود.

وی در خصوص سلاح‌های انفرادی مورد استفاده توسط نیروهای ویژه نیز گفت: کشور ما سال‌هاست که در تحریم قرار دارد که این تحریم‌ها شامل نیروهای مسلح نیز می‌شود اما نیروهای مسلح به خصوص نیروی زمینی ارتش با توکل به خدا و با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس و با همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی تأمین تجهیزات مورد نیاز خود را در دستور کار قرار داده‌اند و با ابداع سلاح‌های مختلف در حوزه رزم انفرادی و تجهیزات دید در شب و روز و همچنین تجهیزات حفاظت در مقابل سلاح‌های شیمیایی و ضد کلوبی به جایی رسیده‌ایم که نیاز یگان‌های عملیاتی به خوبی تأمین می‌شود.

فرمانده تیپ ۶۵ نوهد تصریح کرد: نیازی به واردات سلاح و تجهیزات خارجی نداریم و مأموریت‌های ما با تجهیزات تولید داخل به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.