تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 14:41
کد خبر : 14898

آمادگی کمیته امداد برای ارائه خدمات به ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش برای کنکور ۱۴۰۰

آمادگی کمیته امداد برای ارائه خدمات به ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش برای کنکور ۱۴۰۰

برنامه کمیته امداد برای کنکور سال ۱۴۰۰ ارائه خدمات آموزشی و آمادگی کنکور به ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت است.

به گزارش تیتر داغ؛ ۱۰۲ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، موفق به کسب رتبه زیر هزار در کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه‌های برتر کشور شدند.

هفت نفر از دانش‌آموزان، رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور را در رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی و زبان به دست آورده و در بهترین دانشگاه‌های کشور پذیرفته شده‌اند.

در مجموع حدود ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد حایز رتبه زیر پنج هزار کنکور سراسری شدند که امیدواریم در رشته‌های مطلوب در دانشگاه‌‎های سراسر کشور پذیرش شوند.

خدمات کمیته امداد به دانش‌آموزان به منظور آمادگی بیشتر برای حضور در کنکور سراسری، تهیه کتب کمک آموزشی، ارائه مشاوره و پشتیبانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی کنکور با همکاری موسسات برتر کشوری و برگزاری آزمون‌های آمادگی کنکور، از جمله خدمات این نهاد برای دانش‌آموزان جامعه هدف است.

در کنکور سراسری ۹۹ بیش از ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان نیازمند از خدمات کمیته امداد برای آمادگی کنکور برخوردار شدند و برنامه کمیته امداد برای کنکور سال ۱۴۰۰ ارائه خدمات آموزشی و آمادگی کنکور به ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت است.

دانش‌آموزان تحت حمایت امداد که رتبه‌های برتر کنکور سراسری را کسب کرده‌اند، کمک‌هزینه خرید لپ‌تاپ یا تبلت تا سقف ۵۰ میلیون ریال دریافت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.