تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 - 16:10
کد خبر : 90491

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

یکی از دلایل افزایش کاربرد پکیج ها در دهه های اخیر،‌مصرف انرژی پایین آنهاست. این مورد در کنار افزایش بازدهی و کیفیت، حذف لوله کشی های اضافه و مستقل شدن هر واحد آپارتمان برای تامین آب گرم و گرمایش متناسب با هر خانوار، باعث رواج این سیستم های گرمایش در عصر حاضر، گشته است. گسترش

یکی از دلایل افزایش کاربرد پکیج ها در دهه های اخیر،‌مصرف انرژی پایین آنهاست. این مورد در کنار افزایش بازدهی و کیفیت، حذف لوله کشی های اضافه و مستقل شدن هر واحد آپارتمان برای تامین آب گرم و گرمایش متناسب با هر خانوار، باعث رواج این سیستم های گرمایش در عصر حاضر، گشته است.

گسترش استفاده از پکیج ها اسباب نیاز به تعمیرات آنها را در جامعه و میان مشترکین این سیستم ها را مهیا می کند. به همین دلیل تعمیرات انواع پکیج، از جمله مشاغل محبوب و پر درآمد در بین تعمیرکاران است. آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف برای یادگیری هرچه سریع تر کارآموزان و  درزمان، دوره آموزش تعمیرات پکیج را به دو بخش تعمیرات برد و تعمیرات مکانیک تقسیم کرده است.

کمی پایین تر و در قسمت سرفصل های دوره آموزش تعمیرات پکیج، ریز جرئیات هر بخش را به صورت جامع معرفی کرده ایم.

برای مثال: از تفاوت های آموزش تعمیرات برد پکیج با آموزش تعمیرات مکانیک پکیج، در آموزش اصول عملکردی آن است. برای تعمیرات برد نیازی به دانش و آشنایی با کارکرد و نوع پکیج نیست. چرا که ساختار انواع پکیج به صورت یکسان است” و در واقع برد آنها به یک شکل کارایی و نیاز به تعمیر خواهد داشت. با این حال از اصول اولیه تعمیرات مکانیک پکیج، شناخت نوع و مدل آن، شناخت قطعات و عیب یابی آنها و بسیاری موارد دیگر که جلوتر گفته شده است می باشد.

 

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

مزایای شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه تعمیرات پکیج در تبریز

پراداخت اقساطی شهریه

کار به صورت عملی و ویژه بازار کار

ارائه مدرک بین المللی و فنی و حرفه ای

تدریس توسط اساتید مجرب و کارآزموده بازارکار

تشریح و عیب یابی و تعمیر تمامی برندهای پکیج شوفاژ دیواری

پشتیبانی بلند مدت و بدون محدودیت توسط اساتید

ارائه جزوه آموزشی

پشتیبانی در آزمون

اجرای کلاس یادآوری و رفع اشکال قبل از آزمون عملی

تمرین رایگان به صورت نامحدود در کارگاه آموزشی

 

تفاوت شرکت در دوره های آموزشی کاف در تبریز

از اولویت هایی گه باعث تمایز آموزشگاه کاف با سایر آموزشگاه ها می شود : به روز و عملی بودن آموزش ها می باشد. به منظور دستیابی به این هدف نیز اساتید ما آموزش را با معرفی آخرین مطالب و قطعات وارد شده به بازار کار آغاز خواهند کرد.

همچنین کارگاه های آموزشی کاف براس سهولت کارآموزان با به روزترین امکانات و ابزار مجهز شده اند.

کارآموزان می توانند جهت تعمیر قطعات پکیج مشتریان خود به اساتید مراجعه کرده و در طول جلسه از راهنمایی آنها بهره جویند.

به علاوه در صورتی که شرکت کنندگان در یادگیری دچار مشکل شوند: وظیفه آموزشگاه کاف ارائه کلاس های رایگان جهت رفع اشکال و یادگیری بهتر کارآموزان می باشد.

 

توضیحات بیشتر

دوره آموزش تعمیرات پکیج برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش تعمیرات پکیج کاف، هیچگونه محدودیت سنی و جنسیتی ندارد: به همین سبب مناسب برای تمامی کارآموزان علاقه مند می باشد. چراکه تمرکز اساتید ما بر روی مشارکت و یادگیری فعال کارآموزان است.

 آموزشگاه تعمیرات پکیج در تبریز شرایطی را برای هنرجویان فراهم کرده است تا بتوانند با هر مدرک و سطح علمی در دوره آموزش تعمیرات پکیج شرکت کنند.این دوره حتی برای تعمیرکاران حرفه ای و فعال در این حوزه نیز مناسب می باشد. به منظور به روز کردن اطلاعات تعمیرکاران فعال در این زمینه و بهبود خدمات مشتریان آنها:

این دوره شامل اطلاعات به روز و آخرین روش های تعمیرات پکیج می شود. همچنین اساتید کاف از تکنسین های فعال در حوزه تعمیرات و عیب یابی پکیج شوفاژ دیواری در تبریز می باشند و به صورت مداوم اطلاعات خود را جهت بهبود فرایند آموزشی و خرمات هرچه بهتر به روز می کنند.

بازار کار دوره آموزشی تعمیرات پکیج در تبریز

از آنجایی که پکیج دیواری جایگزین بقیه ی سیستم های گرمایشی شده اسن و میزان تقاضا برای خرید پکیج شوفاژ دیواری هر روزه رو به رشد است باعث شده شغل نصاب پکیج بیش از بیش به بازار کار عالی تر بدل شود. در این میان پکیج های دیواری نیاز به تعمیرات نیز پیدا می کنند که در صورت یادگیری مهارت تعمیرات این حوزه می توانید آینده شغلی خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید.

درآمد شغل نصب پکیج دیواری چقدر است؟

هر قدر میزان تخصصتان در این زمینه بیشتر باشد و مهارت و تجربه ی بیشتری در این زمینه داشته باشید  به همین نسبت میزان درآمد شما نیز افزایش می یابد و قطعا تعداد مشتریان شما زیاد خواهد شد و به دنبال آن درآمد بالایی خواهید داشت.

میزان تبلیغات و مشتری مداری و سرعت و کیفیت کار از عوامل مهم و تاثیر گذار بر درآمد شغل نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری می باشد.

به طور کلی می توان گفت متوسط درآمد این شغل بین ۸ تا ۱۶ میلیون در ماه است. به طور کلی می توان درآمد هر بار عیب یابی جزئی پکیج را چیزی حدود ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفت. هرچند این مبلغ در مقایسه با تجربه و فعالیت هر تعمیرکار به صورت میانگین می باشد.

اگر مشتریان از خدماتی که شما به آنها ارائه داده اید راضی نباشند چه اتفاقی خواهد افتاد؟

به صورت کلی برای تمامی تعمیرکاران مسئولیت در قبال رضایت مشتری حرف اول را می زند. تعمیرکاران حرفه ای و متخصص که سالیان سال در این شغل فعالیت می کنند از اهمیت این موضوع آگاهی دارند.

به همین علت در دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز علاوه بر آموزش تعمیرات پکیج به نحوه مشتری مداری و موقعیت های دشوار این حرفه نیز خواهد پرداخت.

فرصت های شغلی برای تعمیرکاران پکیج دیواری چیست؟

برای تعمیرکاران پکیج مانند بیشتر تعمیرکاران، در صورت برخورداری از تجربه یا مهارت های مورد نیاز متناسب با حوزه فعالیتشان به طور کلی می توان همکاری با نمایندگی های برندها را پیشنهاد داد.برای این کار نیز تنها کافی است رزومه خود را به نمایندگی های مختلف ارسال نمایید و یا با چاپ کارت های تبلیغاتی و پخش آن به منازل به شروع فعالیت در این زمینه اقدام کنید.

اما در حالتی دیگر می توانید برای خود بودجه ای در نظر گرفته و با خرید یا اجاره یک مغازه، تعمیرگاه اختصاصی خود را راه اندازی کنید. برای این کار قطعا نیاز به تهیه برخی لوازم در همان ابتدا و شروع فعالیت خود دارید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.