تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 5:58
کد خبر : 92291

ابهام در بود و نبود پل‌های موقت در تهران

ابهام در بود و نبود پل‌های موقت در تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.

به گزارش تیتر داغ؛ ۲۲ آذرماه بود که جعفر تشکری هاشمی در خصوص وضعیت پل‌های موقت در تهران گفته بود: تعدادی پل در سال‌های پیش از انقلاب در تهران ساخته شد که این پل‌ها قرار بود موقت باشند و قرار نبود عمر آن‌ها این میزان طولانی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: برخی از این پل‌ها کارآمدی زیادی ندارند و عملاً تأثیر ترافیکی نیز ندارند و با توجه به کاربری‌ها و وضعیت شبکه معابر جایگزین باید در خصوص آن‌ها تجدید نظر شود. از جمله آن‌ها پلی است که در تقاطع خیابان حافظ و طالقانی قرار دارد که کارآمدی ترافیکی ندارد و می‌توان این پل را جمع کرد.

در حالی که رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بر ضرورت جمع‌آوری پل تقاطع حافظ و طالقانی به‌عنوان یکی از پل‌های موقت در تهران تاکید کرده است، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران معتقد است که در حال حاضر هیچ پل موقتی در شهر تهران وجود ندارد.

در همین راستا؛ عباس شعبانی با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: تعریف پل موقت این است که ظرف شش ماه جمع آوری شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پل موقت یعنی بنا است راهی احداث شود و پل موقتی زده می‌شود تا عبور و مرور به‌صورت موقت از روی آن صورت گیرد و سپس جایگزین شود.

وی اظهار کرد: به‌طور مثال؛ پیش از احداث پل شیخ فضل الله-جناح پل موقتی ساخته شد؛ چرا که بزرگراه تهران-کرج در آن نقطه به تهران می‌رسد و پس از اینکه پل ساخته شد، پل موقت جمع آوری شد؛ اما هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.