تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آذر 1401 - 5:46
کد خبر : 91038

اجرای آثار برگزیده جشنواره تئاتر استان تهران در سالن‌های پایتخت

اجرای آثار برگزیده جشنواره تئاتر استان تهران در سالن‌های پایتخت

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران اعلام کرد ۶ اثر برگزیده از ۳ بخش این جشنواره در سالن‌های تئاتر تهران اجرای عموم خواهند داشت.

به گزارش تیتر داغ؛ امیرحسین شفیعی دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران درباره وضعیت اجرای عموم آثار برگزیده این دوره از جشنواره، گفت: آثار برگزیده جشنواره در شهرستان‌های استان تهران علیرغم ظرفیت‌های حداقلی تئاتر شهرستان‌ها اجرای عموم خواهند داشت. البته تمام تلاش‌مان در دبیرخانه جشنواره بر این است که خروجی آثار برگزیده جشنواره در تماشاخانه‌های شهر تهران اجرای عموم داشته باشند.

وی تأکید کرد: برنامه ریزی‌مان بر این است که ۲ اثر بخش حاج قاسم سلیمانی، ۲ اثر بخش مسابقه صحنه‌ای و ۲ اثر بخش ایثار بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران در سالن‌های تئاتر تهران روی صحنه بروند.

شفیعی یادآور شد: مدیریت محترم تماشاخانه ایرانشهر اعلام آمادگی کرده که میزبان اجرای عمومی اثر برگزیده جشنواره باشد. همچنین مدیرکل محترم هنرهای نمایشی نیز قول مساعد داده که آثار بخش حاج قاسم سلیمانی جشنواره همزمان با ایام شهادت ایشان اجرا شوند. قرار است با همراهی مدیریت محترم مجموعه تئاتر شهر ۲ اثر این بخش در مجموعه تئاتر شهر اجرای عمومی داشته باشند.

وی افزود: یک اثر آیینی جشنواره نیز متناسب اجرا در تماشاخانه سنگلج است که هماهنگی در این خصوص نیز در دست انجام است. همچنین طبق هماهنگی‌های انجام شده تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری نیز میزبان اجرای عموم نمایش‌های برگزیده جشنواره می‌شوند.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران تصریح کرد: برای هنرمندان تئاتر شهرستان‌های استان تهران انگیزه اجرای عمومی در تهران از حضور در جشنواره تئاتر فجر بیشتر است و در شرایطی که تماشاخانه‌های شهر تهران به صورت نیمه تعطیل هستند، آمادگی این را داریم که با آثار با کیفیت جشنواره وضعیت اجرای عمومی را در تماشاخانه‌ها فراهم کنیم.

شفیعی در پایان سخنان خود گفت: ۴ اثر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران نیز به جشنواره سراسری تئاتر ایثار که در شهر یزد برگزار می‌شود، معرفی شده است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.