تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 5:17
کد خبر : 33777

احتمال اعزام دو فرنگی‌کار المپیکی به تورنمنت لهستان

احتمال اعزام دو فرنگی‌کار المپیکی به تورنمنت لهستان

با توجه به زمان برگزاری رقابتهای جهانی صربستان، احتمال اعزام دو فرنگی‌کار المپیکی کشورمان به تورنمنت بین المللی لهستان قوت گرفت.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی از جمله فرنگی‌کاران عنوان دار کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بودند که پس از مسابقات جهانی و المپیک در مصاف رسمی و مهم دیگری شرکت نکردند.

حال با توجه به اینکه تورنمنت بین المللی جام پیتلاسینسکی لهستان به عنوان آخرین میدان قبل از مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان تلقی می‌شود، احتمال اعزام محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی به این تورنمنت بسیار جدی تر شد. به ویژه آنکه این دو فرنگی کار بعد از رقابت‌های جهانی نروژ تاکنون در هیچ میدانی حضور نداشتند و محک نخوردند. ساروی سال ۲۰۲۱ به مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم المپیک توکیو و طلای مسابقات جهانی رسید.

محمدعلی گرایی هم در بازی‌های المپیک و مسابقات جهانی سال گذشته در وزن ۷۷ کیلوگرم به میدان رفت و مدال برنز جهان را از آن خود کرد.

این در حالیست که چندی پیش تیم منتخب کشتی فرنگی ایران به رقابت‌های جام متئو پلیکونه ایتالیا اعزام شد که عملکرد مدعیان تیم ملی در این میدان بین‌المللی زیر ذره بین کادر فنی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی از روز ۶ تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.