تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1399 - 11:37
کد خبر : 12730

احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان/ سهم گیلان ۲ هزار واحد است

احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان/ سهم گیلان ۲ هزار واحد است

رشت- معاون رئیس جمهور با اشاره به احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور، گفت: سهم استان گیلان از این تعداد، دو هزار واحد مسکونی است.

به گزارش تیتر داغ؛ عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومان در گیلان امروز (پنجشنبه) با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به صورت پایلوت در روستای نرگستان شهرستان صومعه سرا آغاز شد.

محمد باقر نوبخت در حاشیه این مراسم درباره اجرای این پروژه اظهار کرد: تفاهمنامه احداث دو هزار واحد مسکن محرومان روز گذشته میان سازمان برنامه و بودجه، استانداری گیلان و بنیاد مسکن استان امضا و تبادل شده بود.

وی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی طی ۹ ماه آینده به صورت همزمان احداث، تکمیل و واگذار خواهد شد، گفت: تأمین مسکن برای نیازمندان و محرومان از دغدغه‌های دولت و اولویت‌های آن است.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به اینکه توجه به اجرای طرح‌های تولیدی و عمرانی دو برنامه مهم دولت در راستای توسعه است، گفت: در استان گیلان در بخش تولید ۹۲ پروژه با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار و در بخش عمرانی نیز ۴۸ طرح در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه به احداث بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: سهم استان گیلان از این تعداد واحد مسکونی دو هزار واحد است.

لازم به ذکر است با حضور معاون رئیس جمهوری شروع عملیات بهسازی محور پیربازار به ضیابر نیز آغاز شد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.