تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 8:14
کد خبر : 9353

ارسال ۱۰۲ اثر به پویش “یار در خانه”

ارسال ۱۰۲ اثر به پویش “یار در خانه”

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال ۱۰۲ اثر به پویش “یار در خانه” خبر داد.

به گزارش تیتر داغ ؛این فراخوان به دنبال شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن در خانه درایام قرنطینه توسط این اداره کل با مشارکت انجمن ها، موسسات قرآنی، فرهنگی و هنری و سمن های زیر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار “امسال بهار را در خانه ها فراموش نمی کنیم” اجرا شد.

وی ادامه داد: به دنبال انتشار فراخوان این پویش تا بیستم اردیبهشت، ۱۰۲ اثر در بخش های مختلف فرهنگی و هنری دریافت شده است.

دلآرام گفت: از این تعداد اثر، ۲۱ اثر در بخش کاریکاتور، ۲۲ اثر نقاشی کودک، ۱۹ دلنوشته، هفت اثر تصویرسازی، پنج فیلم و پنج اثر پوستر به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه داوری آثار رسیده به زودی انجام خواهد شد افزود: نتایج داوری به اطلاع شرکت کنندگان این پویش می رسد و جوائز برترین ها نیز از طریق پست برای صاحبان آثار ارسال خواهد شد.

این پویش در فروردین ماه امسال برگزار شد و در هر رشته به نفر اول لوح تقدیر، کتاب نفیس و مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال جائزه تعلق می‌گیرد و آثار ارزشمند ارسالی نیز در نمایشگاه مجازی رونمایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.