تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1401 - 6:55
کد خبر : 36929

ازسرگیری فعالیت تئاترمولوی از اواخر هفته/با گروه‌ها تعامل می‌کنیم

ازسرگیری فعالیت تئاترمولوی از اواخر هفته/با گروه‌ها تعامل می‌کنیم

مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد طی رایزنی با گروه‌های تئاتری، فعالیت و اجراهای این مجموعه از اواخر هفته جاری ازسرگرفته می‌شود.

به گزارش تیتر داغ؛ امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره وضعیت ازسرگیری اجراهای گروه‌های تئاتری در این مجموعه، گفت: به امید خدا با رایزنی‌هایی که با گروه‌ها انجام می‌دهیم و در صورتی که شرایط به‌گونه‌ای باشد که گروه‌ها بتوانند تبلیغات نمایش خود را انجام و شرایط برای بلیت‌فروشی فراهم شود، از اواخر هفته جاری اجراهای مرکز تئاتری از سر گرفته می‌شود.

وی یادآور شد: سعی‌مان بر این است که از اواخر هفته جاری فعالیت مرکز تئاتر مولوی از سرگرفته شود اما فشاری روی گروه‌ها نمی‌آوریم تا ارزیابی لازم را برای جذب میزان مخاطبی که مدنظر دارند، انجام دهند. در واقع با گروه‌ها با نگاه تعاملی پیش می‌رویم.

حریری در پایان سخنان خود درباره وضعیت انتشار فراخوان مدرسه تئاتر مولوی، تأکید کرد: فراخوان مدرسه تئاتر مولوی آماده است و مترصد منتشر کردنش بودیم که به دلیل شرایط و وضعیتی که پیش آمد دست نگه داشتیم. قطعاً در مهرماه فراخوان را منتشر می‌کنیم تا ثبت‌نام‌ها انجام شود و در آبان جلسه انتخاب افراد از میان متقاضیان را انجام خواهیم داد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.