تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 8:02
کد خبر : 4585

استقلال به استراماچونی چک داد نه سفته

استقلال به استراماچونی چک داد نه سفته

در حالی که اخباری مبنی بر صدور سفته برای پرداخت مطالبات استراماچونی مخابره شده اما تصویر منتشر شده از سوی باشگاه استقلال، یک فقره چک است.

به گزارش تیتر داغ؛ باشگاه استقلال بامداد امروز (سه‌شنبه) در اطلاعیه‌ای درباره نحوه پرداخت مطالبات استراماچونی، سرمربی ایتالیایی این تیم توضیح داد. در این اطلاعیه تصویر چکی که قرار است به استراماچونی داده شود، منتشر شده و در توضیح آن آمده است:

“صبح روز دوشنبه مطالبات ایشان (استراماچونی) طی یک فقره چک (بانک مرکزی ایتالیا) در وجه سرمربی تیم استقلال صادر و به شخص استراماچونی اعلام شد برای دریافت چک به شعبه بانک یا محل سفارت مراجعه نماید. صدور این چک که کلیه مراحل قانونی را طی نموده، سریع‌ترین راه ممکن در شرایط کنونی برای پرداخت مطالبات ایشان از طریق مکانیزم بانکی است. این اقدام در جهت اعلام حسن نیت برای حل و فصل مشکل سرمربی محترم استقلال از طرق قانونی انجام شد، اکنون انتظار می‌رود ایشان با مراجعه به بانک، چک مطالبات خود را دریافت و امروز (سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸) با بازگشت به ایران هدایت تیم استقلال را در دست بگیرند.”

ساعتی پس از انتشار این اطلاعیه از سوی باشگاه استقلال، شائبه‌ای به وجود آمد که تصویر منتشر شده، سفته است نه چک اما یک کارشناس بانکی در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد که تصویر منتشر شده از سوی استقلالی‌ها، یک فقره چک است.

طبق اطلاعات به دست آمده، با توجه به این که پای بانک مرکزی ایتالیا به ماجرای پرداخت مطالبات استراماچونی باز شده و چک استقلالی‌ها هم به تایید این بانک رسیده، در نتیجه مشکلی از بابت پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی استقلال وجود ندارد و این فقره چک بدون این که باعث ایجاد مشکل برای استراماچونی بشود، پاس خواهد شد.

تنها سوالی که در این ماجرا به وجود می‌آید این است که چرا استقلالی‌ها در حالی که استراماچونی بارها به باشگاه گفته بود که حقوقش را از طریق صرافی‌ها پرداخت نکنند، باز هم اقدام به این کار کردند و زودتر سراغ راه‌های قانونی که در حال حاضر در پیش گرفتند، نرفتند. این کم‌کاری باعث شد استقلالی‌ها مجبور شوند دوباره بر سر میز مذاکره با استراماچونی بنشینند و احتمالا مدت قرارداد او را از دو سال به یک سال کاهش دهند؛ اتفاقی که اما و اگر هم در آن وجود دارد و تنها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که استراماچونی خواهان ادامه همکاری با استقلال باشد.

در حال حاضر هواداران استقلال منتظر وصول چک از سوی استراماچونی و بازگشت سرمربی ایتالیایی تیمشان به ایران هستند. اتفاقی که طبق اعلام مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، تا این لحظه اتفاق نیفتاده است.

 

منبع: ایسنا 

 

انتهای منبع/

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.