تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1399 - 18:47
کد خبر : 10763

استون هدف جنایتکارانی چون بایدن و اوباما قرار گرفت

استون هدف جنایتکارانی چون بایدن و اوباما قرار گرفت

دونالد ترامپ از تصمیم جنجالی اخیرش برای سوء استفاده از اختیارات قانونی خود برای صدور حکم عفو برای یکی از دوستانش دفاع کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با جنایتکار خواندن رقیب دموکرات خود، از تصمیم جنجالی اخیرش در صدور حکم عفو برای راجر استون، دوست و مشاور سابق خود دفاع کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در حساب توییتری خود آورد: راجر استون هدف تعقیب توهمات غیرقانونی که هیچ‌گاه به وقوع نپیوست، قرار گرفت. این روی دیگر جنایتکارانی، چون بایدن و اوباما است که در کارزار من جاسوسی کردند و گرفتار شدند!

مداخله دونالد ترامپ در اجرای حکم مشاور و دوست قدیمی خود، با محکومیت شدید از سوی دموکرات‌های آمریکا همراه شد. الیزابت وارن، نماینده دموکرات ایالت ماساچوست در پیامی توییتری در واکنش به این اقدام ترامپ نوشت دونالد ترامپ حاکمیت قانون را زیر پا گذاشته و دموکراسی ما را به سخره گرفته است. او واقعا فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ است.

آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا نیز در حساب توییتر خود آورد: ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود دست به اقدامات بی‌شماری زده است که هم به خود خدمت کرده و هم برای دموکراسی ما مخرب است. اما مداخله در حکم راجر استون، دوست صمیمی او که برای حفاظت ترامپ مانع تحقیقات ما شد و دروغ گفت، یکی از بزرگترین توهین‌ها به قانون و اصول عدالت است.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد راجر استون که به تحمل ۴۰ ماه حبس محکوم شده بود، با استفاده از اختیارات رئیس‌جمهور آمریکا در قانون اساسی از ادامه مجازات عفو شد.

کاخ سفید در حالی که دوست ترامپ به دلیل ارتکاب جرائم مختلف از جمله دروغ‌گویی به کنگره و مانع‌تراشی در روند تحقیقات مربوط به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا به تحمل این حبس محکوم شده بود، این مجازات را غیرعادلانه و استون را قربانی ماجرای غیرواقعی روسیه توصیف کرد که ساخته و پرداخته سیاستمداران چپ‌گرا و متحدان آن در رسانه‌ها با هدف تضعیف ریاست‌جمهوری ترامپ بوده است.

منبع: جوان

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.