تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 6:02
کد خبر : 33866

اطلاعات دقیقی از شرح وظایفم ندارم

اطلاعات دقیقی از شرح وظایفم ندارم

مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری درخصوص دوری ۹ ساله‌اش از فدراسیون و قبول پست جدید گفت: صرفا به دنبال کمک هستم نه پست و جایگاه؛ ضمن این که تا این لحظه اطلاعات چندان دقیقی از شرح وظایفم ندارم.

به گزارش تیتر داغ؛ کوروش باقری سرمربی اسبق و پرآوازه تیم ملی وزنه‌برداری ایران بعد از ۹ سال دوری، با پست مدیریت تیم‌های ملی به فدراسیون پولادمردان بازگشت؛ این بار اما به دعوت سجاد انوشیروانی سرپرست جدید فدراسیون. باقری که بهمن‌ماه سال ۹۲ به دلیل بیماری قلبی از عرصه مربی‌گری در تیم پرالتهاب وزنه‌برداری ایران کناره‌گیری کرده بود، حالا دوباره در برهه‌ای به خانه برگشته که علی مرادی دیگر سمتی در این این فدراسیون ندارد.

باقری روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص دلایلش برای فعالیت دوباره در وزنه‌برداری بعد از نزدیک به یک دهه دوری اظهار داشت: از همان روز اول گفتم که صرفا به دنبال کمک هستم نه پست و جایگاه. در کنار آن باید ببینم تعریف سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون که این حکم را برای من صادر کرده، از مدیریت تیم‌های ملی چیست تا با توجه به آن، در فضای موجود هرکاری که از دست برآید را برای وزنه‌برداری انجام دهم. فکر می‌کنم نقشی که از من در این پست می‌خواهند، ایجاد ارتباط و هماهنگی بین کادر فنی تیم ملی، فدراسیون و ملی‌پوشان است. این برداشت من است.

وی در پاسخ به این که به نظر می‌رسد هنوز از جزییات وظایفی که به او محول شده، اطلاع کامل ندارد، گفت: بله. تا این لحظه اطلاعات چندان دقیقی از شرح وظایفم ندارم. علت هم این است که طی این سال‌ها در رشته وزنه‌برداری، از پست مدیر تیم‌های ملی کم‌تر استفاده شده است.

با شناختی که از کوروش باقری داریم، وی فردی است که برای انجام امور باید اختیار تام داشته باشد. اما «چه شد که باقری در شرایط کنونی پست مدیریت تیم‌های ملی را پذیرفته؟» سوالی است که وی این‌طور پاسخ داد: کاملا با شما موافق هستم اما از آن‌جا که سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی و مهم‌تر از همه، وزنه‌برداری را دوست دارم، قبول کردم در هر پستی که فکر می‌کنند، می‌توانم کمک کنم، حضور داشته باشم.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.