تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 14:34
کد خبر : 36106

اعزام ۷۵ نفر از بانوان داوطلب خدمتگزار به عمود ۱۴۰۳

اعزام ۷۵ نفر از بانوان داوطلب خدمتگزار به عمود ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۸ از اعزام ۷۵ نفر از بانوان داوطلب خدمتگزار با عنوان خادمان موکب “زینبیه” توسط شهرداری تهران به عمود ۱۴۰۳ در کربلای معلی برای اولین بار خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ فاطمه تنهایی از اعزام ۷۵ نفر از بانوان داوطلب خدمتگزار با عنوان خادمان موکب “زینبیه” توسط شهرداری تهران به عمود ۱۴۰۳ در کربلای معلی برای اولین بار خبر داد و گفت: خادمان موکب ویژه بانوان با عنوان ” زینبیه” برای خدمت رسانی به بانوان و کودکان به سوی عتبات عالیات مشرف و پس از تشریفات خروج از مرز مهران در عمود ۱۴۰۳ مستقر می‌شوند.

شهردار منطقه ۸ افزود: با توجه به آمار ستاد عتبات عالیات در خصوص حضور برخی از بانوی تهرانی به صورت انفرادی در پیاده روی اربعین در کنار مشتاقان اباعبدالله حسینی، امسال پیشنهاد برپایی این موکب با هدف اسکان امن بانوان به معاون امور مناطق شهرداری تهران ارائه و پس از موافقت شهردار تهران و معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مقرر شد برنامه ریزی های لازم برای اسکان این عزیزان در بوستان متنزه الحسین (ع) انجام شود.

وی ادامه داد: بر این اساس و با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده آئین بدرقه ۷۵ نفر از کاروان اعزامی بانوان خادم صبح امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ انجام و با هدف ارائه خدمات شایسته به بانوان عازم کربلا شدند و ارائه خدمات به زائران در این موکب تا پایان روز اربعین خواهد بود.

تنهایی با اشاره به برپایی موکب ویژه بانوان در بوستان متنزه الحسین (ع) تصریح کرد: این موکب در کربلای معلی با شعار «زینبی‌ام» با ارائه خدمات مختلف میزبانِ خیل عظیم بانوان حسینی زائر کربلا خواهد بود.

شهردار منطقه ۸ با تاکید بر سفارش و سیره بزرگان نسبت به حضور در پیاده روی فرهنگی سیاسی اربعین، افزود: در موکب ویژه بانوان علاوه بر اسکان و پذیرایی، اجرای مراسم مذهبی، خدمات مادر و کودک، خدمات سلامت محور، پزشکی و مشاوره مذهبی و روانشناسی و همچنین ارائه محصولات فرهنگی تبلیغی رسانه‌ای نیز انجام خواهد شد.

تنهایی در پایان از ارائه تولیدات رسانه‌ای با محوریت اربعین در راهپیمایی عظیم حسینی خبر داد و افزود: تیم رسانه‌ای مدیریت شهری منطقه ۸ و بانوان فعال و داوطلب در حوزه رسانه و تصویر با استقرار و مستند سازی از خدمات بانوان فعال و زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی نسبت به اطلاع رسانی و ارائه پوشش، خبری خواهد کرد.

استقرار این موکب با همکاری ستاد عتبات عالیات، معاونت امور مناطق شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا (س)، اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۸ تهران انجام شده است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.