تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 7:06
کد خبر : 24540

اعطای ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های تولیدی تا پایان سال

اعطای ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های تولیدی تا پایان سال

مهدیان گفت: میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

حجت الله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون، درباره افزایش تسهیلات اشتغال زایی گفت: از سال ۹۵ تا ۹۸ میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد، به ۱۰۰میلیارد تومان رسید.

وی افزود: از سال ۹۶ به بعد، جهش اساسی در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی از سوی بانک توسعه تعاون را شاهد بودیم و میزان این تسهیلات  به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با یک رشد چشمگیر به ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

مهدیان با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به عنوان «یا‌ور اشتغال» از سوی بانک مرکزی معرفی شده است، تصریح کرد: امسال تعهد داریم که ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در اختیار مددجویان کمیته امداد امام قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال زایی در کشور نیاز به کار جهادی دارد، ادامه داد: بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک دولتی، از سال ۹۷ به عنوان بانک عامل در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری اقدامات مهمی انجام داده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: در فاز چهارم این طرح، ۲۶ هزار میلیارد ریال برای اشتغال روستاییان و عشایر عزیز کشور پرداخت شده است و میزان تعهد بانک توسعه تعاون ۴۰ هزار میلیارد ریال است.

مهدیان با بیان اینکه اعطای تسهیلات به تولید کنندگان و کارآفرینان جزو اولویت‌های این نهاد مالی است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های تولیدی و کارآفرینی پرداخت شده است و تا پایان سال این رقم به ۲۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.