تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 7:57
کد خبر : 9318

اعلام بازنشستگی قهرمان دوچرخه سواری المپیک

اعلام بازنشستگی قهرمان دوچرخه سواری المپیک

قهرمان ۳۰ ساله المپیک ۲۰۱۶ ریو در بخش دوچرخه سواری جاده اعلام کرد بلافاصله بعد از بازیهای المپیک توکیو از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش تیتر داغ ؛و به نقل از بی بی سی اسپورت، آنا ون دربرگن دوچرخه سوار ۳۰ ساله هلندی، سعی خواهد کرد تا از عنوان قهرمانی خود در المپیک توکیو تابستان آینده قبل از پایان کار خود در مسابقات قهرمانی دفاع کند. در همین رابطه او اعلام کرد که بعد از بازیهای المپیک  بازنشسته خواهد شد تا نقش مربیگری را با این تیم به عهده بگیرد.

ون دربرگن درباره پایان کار خود در دورچه سواری گفت: من می خواهم کار خود را با یک فصل عالی و کامل پایان دهم. به خصوص بعد از این سال ، که به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا تا حد زیادی از بین رفت ، من به شدت انگیزه دارم تا یک سال دیگر ادامه دهم.  در دوچرخه سواری بانوان معمول نیست که دوچرخه سواران بتوانند بعد از فعالیت فعال خود مربیگری را انجام دهند. ما می دانیم که باید به عنوان یک تیم بیشتر رشد کنیم.

قهرمان سابق جهان موفق به کسب قهرمانی در بازیهای المپیک ریو شده است. او پس از سال آخر خود ، یک قرارداد سه ساله به عنوان مدیر ورزشی و مربی امضا خواهد کرد.

او به شبکه هلندی NOS گفت که بخشی از تصمیم خود برای مسابقه تنها یک سال دیگر به این دلیل است که او واقعاً انگیزه لازم را برای بازی های المپیک احساس می کند ، اما این احساس برای سایر رقابت ها کمتر می داند.

اکنون المپیک توکیو ۲۰۲۰ از ۲۳ ژوئیه تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ پس از تعویق به مدت یک سال به دلیل بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

منبع ؛ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.