تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 تیر 1401 - 5:29
کد خبر : 33999

افتتاح پروژه‌های فرهنگی مطالبه اصلی شورای شهر از شهردار

افتتاح پروژه‌های فرهنگی مطالبه اصلی شورای شهر از شهردار

عضو شورای شهر تهران گفت: مطالبه اصلی در شورای شهر از شهردار پایتخت این است که پروژه‌های فرهنگی که در آستانه بهره برداری هستند را با جدیت به مرحله افتتاح برسانند.

به گزارش تیتر داغ؛ در ادامه سلسله بازدیدهای چهارشنبه‌های فرهنگی علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه نصر الله آبادیان شهردار منطقه ۷ به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی و دیدار با فعالان و نخبگان فرهنگی و شهروندان منطقه ۷ در این منطقه حضور پیدا کرد.

نادعلی در پایان این بازدید اظهار کرد: در چهارمین نوبت از طرح چهارشنبه‌های فرهنگی در منطقه ۷ حضور پیدا کردیم که ابتدا از موقعیت‌های فرهنگی منطقه مانند مساجد در حال ساخت و تکمیل هستند و سپس از باغ صبا و باغ موزه قصر بازدید کردیم.

وی با اشاره به پروژه فرهنگی باغ صبا در منطقه ۷ تهران گفت: مطالبه اصلی ما در شورای اسلامی شهر تهران از شهردار پایتخت این است که پروژه‌های فرهنگی که در آستانه بهره برداری هستند را با جدیت به مرحله افتتاح برسانند؛ مجموعه باغ صبا یکی از همین پروژه‌ها خواهد بود که اگر به بهره برداری برسد این مجموعه می‌تواند با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند سرانه فرهنگی پایتخت را به صورت قابل توجهی بالا ببرد.

وی با اشاره به زمان افتتاح پروژه باغ صبا گفت: این پروژه یکی از اقداماتی است که شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در دست اقدام دارد؛ لذا باید مسائل حقوقی این مجموعه حل شود و مشکلات تأمین مالی تکمیل پروژه نیز حل شود که امیدواریم به زودی این مجموعه آماده بهره برداری شود.

عضو شورای شهر تهران همچنین با اشاره به دیدارهای کارشناسی با معاونان شهرداری منطقه ۷ در زمینه فرهنگی و مطرح کردن چالش‌ها و مشکلات موجود در منطقه اظهار کرد: با محوریت فرهنگی در جلسه شورای معاونان منطقه حضور پیدا کرده و سپس در جلسه سه ساعته با نخبگان و فعالان فرهنگی منطقه ۷ حضور پیدا کردیم؛ همچنین به رسم هفته‌های گذشته در طرح چهارشنبه‌های فرهنگی با پرسنل شهرداری منطقه دیداری داشتیم و در جریان مشکلات کارکنان شهرداری منطقه ۷ قرار گرفتیم.

نادعلی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و حضور در میان شهروندان در یکی از مساجد منطقه ۷ از جمله اقداماتی بود که در این بازدید صورت گرفت؛ نکته حائز اهمیت این است که بیشترین نکاتی که شهروندان منطقه ۷ تهران به عنوان مشکلات منطقه مطرح کردند موضوعات سگ گردانی در بوستان‌ها؛ جمع‌آوری معتادان متجاهر و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی است البته شهروندان در این منطقه نیز اعلام آمادگی کردند تا با تیم مدیریت شهری تهران برای مقابله در زمینه‌های ذکر شده همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: شهردار منطقه ۷ نگاه راهبردی خوبی در زمینه فرهنگی دارد و در طول بازدید فعالان و نخبگان فرهنگی منطقه ابراز نارضایتی نکردند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.