تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 8:00
کد خبر : 9321

افت قیمت ستاره های بوندسلیگا به خاطر کرونا

افت قیمت ستاره های بوندسلیگا به خاطر کرونا

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بیشترین افت قیمت را به خاطر ویروس کرونا در بین ستاره‌های بوندسلیگا داشته است.

به گزارش تیتر داغ ؛و به نقل از اسکای اسپورت، شیوع ویروس کرونا در آلمان باعث شد تا رقابت های بوندسلیگا خیلی زود تعطیل شود و بعد از دو ماه هنوز هیچ دیداری برگزار نشده است.

شبکه “KPMG” آلمان از کاهش شدید قیمت ستاره های بوندسلیگا به خاطر متوقف شدن فوتبال سخن به میان آورد و تاکید کرد که روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ در این فهرست با بیشترین افت قیمت مواجه شده است.

طبق اعلام این شبکه ورزشی آلمان لواندوفسکی به خاطر ویروس کرونا با افت ۱۶.۴۲ میلیون یورویی مواجه شده است و رقم کنونی او ۷۲ میلیون یورو است.

در این فهرست ۱۰ نفره بعد از لواندوفسکی نوبت به تیاگو آلکانترا همبازی اسپانیایی او می رسد که این بازیکن هم با افت قیمت ۱۵.۴۳ میلیون یورویی در شرایط کنونی ۵۲ میلیون یورو قیمت دارد.

در رده های سوم تا پنجم به ترتیب ماتیاس گینتر از بوروسیا مونشن گلادباخ و لئو گورتسکا و کینگسلی کومان از بایرن مونیخ قرار دارند.

با وجود آنکه گیدون سانچو استعداد جوان و آینده دار بوروسیا دورتموند به خاطر ویروس کرونا با افت قیمت ۱۱.۸۶ میلیون یورویی مواجه شد اما با ارزش ۱۲۷ میلیون یورویی ارزشمند ترین و گرانترین بازیکن حال حاضر بوندسلیگا به شمار می آید.

سانچو مورد توجه منچستر یونایتد قرار گرفته است و احتمال حضور  او در شیاطین سرخ بسیار بالا است.

بعد از سانچو، تیمو ورنر از لایپزیگ با وجود افت قیمت ۱۱ میلیون یورویی با ۸۳ میلیون یورو گرانترین بازیکن بوندسلیگا به شمار می آید.

در رده دهم این فهرست هم نام کوتینیو هافبک برزیلی بایرن مونیخ قرار دارد که با افت ۱۰ میلیون یورویی ارزش کنونی او ۷۱ میلیون یورو اعلام شده است. این درحالی است که او با بیشتر از دو برابر این قیمت راهی بارسلونا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.