تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 7:24
کد خبر : 25328

افت و خیز ارز‌های دیجیتال ادامه دارد؛ بیت کوین در یک قدمی ریزش قرار دارد؟

افت و خیز ارز‌های دیجیتال ادامه دارد؛ بیت کوین در یک قدمی ریزش قرار دارد؟

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش تیتر داغ:  یکی از موانع استخراج بیت کوین در مقیاس بزرگ، یافتن انرژی به اندازه کافی برای اجرای مجموعه‌های رایانه‌ای عظیم و قدرتمند است که ارز‌های رمزنگاری شده را ایجاد و معامله می‌کنند.

در یکی از معدن ها در مرکز نیویورک راه حلی جدید ارائه شده که محیط بانان را نگران کرده است. Greenidge Generation یک نیروگاه را که یک بار در شبانه روز در نزدیکی ساحل دریاچه سنکا در منطقه Finger Lakes کار می‌کرد، شناسایی کردند که  تا حدود ۴۴ مگاوات برق برای کار ۱۵ هزار و ۳۰۰ سرور رایانه تولید می کند، به علاوه برق اضافی به شبکه برق ایالت ارسال می شود.

بر این اساس مگاوات اختصاص داده شده به بیت کوین ممکن است که برق کافی برای تامین انرژی بیش از ۳۵ هزار خانه باشد.

صندوق بین المللی پول، ارزهای دیجیتالی را یک تهدید برای اقتصاد جهان دانسته که به ویژه در کوتاه مدت ثبات مالی جهانی را تهدید می کنند. این نهاد با اشاره به اقدام السالوادور در پذیرش بیت کوین به عنوان واحد پول رسمی نوشت چنین اقدامی از سوی کشورها باعث می شود دست بانک های مرکزی برای تعیین سیاست پولی بسته باشد و این به معنای افزایش ریسک نقدینگی و بر هم خوردن تعادل ثبات پولی خواهد بود که تهدیدی جدی است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۴۳ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۱۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۵۵.۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۶۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

کاردانو با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۸.۰۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۵ مهر را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۶۰,۶۷۴ ۱,۶۴۷,۷۵۹,۲۵۶
اتریوم ۳۸۶۴ ۱۰۴,۸۹۹,۱۳۶
بایننس کوین ۴۶۴ ۱۲,۶۲۰,۲۳۸
کاردانو ۲.۱۷ ۵۸,۸۰۸
تتر ۰.۹۹ ۲۷,۱۵۶
ریپل ۱.۱۳ ۳۰,۷۲۹
سولانا ۱۶۱ ۴,۳۷۲,۹۶۲
 پولکادات ۴۲ ۱,۱۵۴,۹۲۲

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.