تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1398 - 10:33
کد خبر : 3414

امروز، پایان همکاری رسمی فوتبال ایران و مارک ویلموتس است؟

امروز، پایان همکاری رسمی فوتبال ایران و مارک ویلموتس است؟

در پی برگزاری چندین دور مذاکره و نشست میان مسؤولان ارشد فوتبال ایران و سرمربی بلژیکی تیم ملی کشورمان، امروز را می‌توان نقطه پایانی همکاری طرفین دانست.

به گزارش تیتر داغ؛ روزی که مارک ویلموتس از بلژیک به ایران آمد، کمتر کسی تصور می کرد این همکاری به این سرعت پایان یابد. اتفاقی که پیروزی های پرگل کشورمان در دیدار برابر کامبوج و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آن را دور از ذهن می کرد؛ اما دو شکست برابر بحرین و عراق که با نمایشی بسیار ضعیف همراه بود، همه چیز را برهم زد.

علاوه بر نتایج ضعیف کسب شده در ماه گذشته، اتفاقاتی نیز روی داد که نشان می داد این همکاری تداوم نخواهد داشت. در همین راستا، چندین نشست و مذاکره میان مسئولان ارشد فوتبال کشورمان با ویلموتس برگزار شد تا به یک تصمیم نهایی برسند.

براساس اخبار دریافتی خبرنگار فارس، مذاکرات فشرده و سنگینی در ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفته و طرفین به تبادل نظر پرداخته اند. خروجی نشست اگرچه هنوز به نقطه نهایی نرسیده؛ اما برآوردها بر این است که امروز را می توان آخرین روز همکاری رسمی فوتبال ایران با ویلموتس دانست.

مارک ویلموتس که هدایت تیم ملی بلژیک را نیز در کارنامه خود داشت، امسال برای هدایت تیم ملی کشورمان با فدراسیون فوتبال به توافق رسید؛ اما به دلایلی نتوانست به این مسیر ادامه دهد. با پایان این همکاری در امروز، باید منتظر تصمیم جدید برای کادر فنی تیم ملی بود.

منبع: فارس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.