تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1401 - 6:10
کد خبر : 36885

امیدواریم تئاتر شهر با «پدر» همراهی کند/ وضعیتی معلق و مبهم

امیدواریم تئاتر شهر با «پدر» همراهی کند/ وضعیتی معلق و مبهم

کارگردان نمایش «پدر» که پیش از این در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود، وضعیت تئاتر و اجرای این اثر نمایشی را بلاتکلیف دانست.

به گزارش تیتر داغ؛ آروند دشت‌آرای کارگردان نمایش «پدر» که پیش از تعطیلی‌های اخیر تئاتر، در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت، درباره وضعیت اجراهای باقیمانده این اثر نمایشی گفت: کاملاً در یک وضعیت معلق و مبهم هستیم و نمی‌دانیم وضعیت تئاتر و اجراهای نمایشی چگونه خواهد بود.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیریت مجموعه تئاتر شهر همکاری کند تا بعد از بازگشایی مجدد مجموعه اجراها را ادامه دهیم. قرار است به دلیل برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک بار دیگر اجراهای نمایش «پدر» متوقف شود که امیدواریم این توقف ایجاد نشود و با در نظر گرفتن تمهیدی از سوی مجموعه تئاتر شهر، اجراها را ادامه دهیم.

کارگردان نمایش «پدر» با اشاره به اینکه گروه‌های تئاتری از جمله گروه این اثر نمایشی متضرر شده‌اند، افزود: انتظار می‌رود بعد از بازگشایی مجدد تئاتر شهر بتوانیم تعداد اجراهایی را که تعهد داشتیم به صحنه ببریم.

این هنرمند عرصه تئاتر در پایان سخنان خود تأکید کرد: در شرایط این چنینی حوزه فرهنگ و هنر آسیب می‌بیند و شاهد تعطیلی سینما، تئاتر و کنسرت‌های موسیقی هستیم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.