تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 15:06
کد خبر : 14814

این انتخابات تقلب آمیز بود

این انتخابات تقلب آمیز بود

دونالد ترامپ بار دیگر با انتشار توییت هایی، اظهارات خود مبنی برتقلب در انتخابات آمریکا را تکرار کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اظهارات خود در خصوص تقلب در انتخابات اخیر آمریکا را تکرار کرد.

ترامپ امروز نیز در حساب توییتری خود با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا که در آن نامزد دموکرات‌ها به پیروزی رسید، نوشت: این یک انتخابات تقلب آمیز بود. به هیچ یک از ناظران جمهوری خواه اجازه حضور داده نشد. دستگاه‌های شمارش آرا در همه جا با اختلال روبرو بود که این به معنای آن است که آن‌ها (دموکراتها) در حال تقلب بودند. همچنین رأی دادن پس از آنکه انتخابات به پایان رسید، به انجام رسیده و موارد بسیار دیگر.

او همچنین در توییت دیگری نوشت: آن‌ها حتی اجازه ندادند تا ناظران جمهوری خواه برای مشاهده (فرایند انتخایات) وارد ساختمان شوند. این یک اهانت وحشتناک به قانون اساسی ما محسوب می‌شود.

گفتنی است پیشتر نیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار توییتی اعلام کرده بود «کریستوفر کربس» مدیر ارشد امنیت سایبری و زیرساخت وزارت امنیت داخلی آمریکا را به دلیل اظهارات نادرست برکنار کرده است.

کریس کربس گفته بود هیچ شواهدی مه حاکی از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا باشد، وجود ندارد.

همچنین اداره زیر نظر کریستوفر کربس، به همراه چندین نهاد امنیت سایبری دیگر، چهار روز پیش در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند هیچ تقلب و جابه‌جایی کامپیوتری در آرا رخ نداده است.

نانسی پلوسی، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا، اقدامات کریستوفر کربس را ستود و اظهار کرد او به دلیل گفتن حقایق در مورد ادعای ترامپ در خصوص تقلب گسترده در انتخابات اخراج شد.

پلوسی در توییتی نوشت: کریستوفر کربس یک متخصص امنیت سایبری بسیار قابل احترام است که برای حفاظت از انتخابات ما سخت تلاش کرد. رئیس جمهور به جای پاداش دادن به این خدمات میهن پرستانه، مدیر کربس را به دلیل فاش کردن حقایق و رد دروغ‌های انتخاباتی ترامپ اخراج کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.