تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 6:57
کد خبر : 4661

بازداشت پرستار قلابی در تهران

بازداشت پرستار قلابی در تهران

سارقی که به بهانه پرستاری از کودک، مرتکب سرقت شده بود دستگیر شد.

به گزارش تیتر داغ ؛  حوالی ساعت یک بعد از ظهر روز گذشته، بیست و پنجم آذر ماه مرد جوانی به کلانتری خزانه مراجعه کرده و اظهار می‌کند که هفته گذشته او و همسرش تصمیم گرفته‌اند که برای نگهداری از کودکشان پرستاری استخدام کنند. او ادامه داد که با مراجعه به سایت آگهی‌های اینترنتی، با خانمی به توافق رسیده و پس از تماس با وی قرار شده که به منزل آن‌ها مراجعه کند.

 

پرستار قلابی در تهران

پرستار قلابی در تهران

شاکی در ادامه اظهاراتش به ماموران پلیس گفت که صبح امروز خانم پرستار به منزلشان مراجعه کرده و پس از تحویل دادن کودکشان به او، به همراه همسرش برای خرید از منزل خارج شده‌اند. او گفت که پس از خرید به منزلشان بازگشتند و مشاهده کرده‌اند که کودکشان در منزل تنهاست و پرستار با سرقت اموالی از قبیل وجوه نقد، طلا و زعفران که در مجموع ۴۷۰ میلیون ریال ارزش داشته از از محل متواری شده است.

در همین راستا با اعلام این شکایت، تیمی از ماموران کلانتری خزانه شناسایی و دستگیر متهم را در دستور کار قرار دادند و طی مدت زمان کوتاهی هویت او را به نام «منصوره» شناسایی و به دنبال آن محل کار جدیدش را نیز شناسایی کردند.

با اقدام سریع ماموران و با دستور قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و پس از انتقال به کلانتری علاوه بر اعتراف به سرقت از منزل مالباخته به انجام پنج فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.

بر اساس اطلاعات مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران شناسایی سایر مالباختگان و کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار دارد و با تکمیل تحقیقات اولیه پلیسی، متهم برای گرفتن دستور قضائی روانه دادسرا شد.

 

منبع: ایسنا 

 

انتهای متن /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.