تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 17:44
کد خبر : 31577

با نصب دوربین مداربسته در کارخانه  با آسودگی و آرامش فروش و امنیت خود را تضمین کنید

با نصب دوربین مداربسته در کارخانه  با آسودگی و آرامش فروش و امنیت خود را تضمین کنید

در این گزارش سعی کرده ایم مسائل و مشکلات از قبیل مشکلات بیمه ، حریق ،خطرات مواد شیمایی و سرقت را که برای بسیاری از واحد صنعتی و تولیدی پیش میاید و ۸۰ درصد انها نتیجه ی  عدم نظارت و نصب دوربین مداربسته در شهرک صنعتی بررسی کنیم . همچنین به بررسی عوامل سرقت در

در این گزارش سعی کرده ایم مسائل و مشکلات از قبیل مشکلات بیمه ، حریق ،خطرات مواد شیمایی و سرقت را که برای بسیاری از واحد صنعتی و تولیدی پیش میاید و ۸۰ درصد انها نتیجه ی  عدم نظارت و نصب دوربین مداربسته در شهرک صنعتی بررسی کنیم .

همچنین به بررسی عوامل سرقت در ماه اخیر و پیشگیری از حوادث برای سالمندان و کودکان در منازل با نصب دوربین مداربسته در منزل بپردازیم و در پایان به مشکلات نصب سیستم حفاظتی توسط خود افراد یا توسط سایت متفرقه که باعث خسارات فراوانی گردیده خواهیم پرداخت و در پایان به شما شرکتی را معرفی میکنیم که تمامی این مشکلات را برطرف و کارشناس و نصاب دوربین مداربسته مورد اعتماد را به مراکز مختلف اعزام میکند .

موفقیت در فروش و ۸۰ درصد پیشگیری از حوادث با نصب دوربین مداربسته شهرک صنعتی

یکی از مشکلات در شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی جرایم بیمه می باشد حال اگر اتفاقی برای یک کارگر در محیط صنعتی اتفاق بیفتد و مدرکی دال بر اینکه خسارت متوجه کارگر یا ماشین آلات شده نداشته باشن بیمه هیچ گونه خسارتی را پرداخت نمیکند یکی از روشهای جلوگیری از این اتفاق ثبت تمامی اتفاقات کارخانه چه در محیط بیرون چه داخل میباشد که نصب دوربین مداربسته شهرک صنعتی این مشکل را بر طرف کرده

یکی دیگر از مشکلات فضای زیادی است که در شهرکهای صنعتی است و امکان نظارت توسط اشخاص در صورتی میسر میشود که تعداد زیادی را به عنوان نگهبان استخدام کنید یا سگ های را برای انبارها قرار دهید اما میدانید با هزینه ی خیلی کمتر با نصب دوربین مداربسته در واحد صنعتی نیازی به استخدام و هزینه های دیگر کمتر میشود

 

یکی دیگر از مشکلاتی که در شهرک های صنعتی هستند این است که این شهرک‌ها از شهر بسیار دور می باشد و بسیاری از اتفاقات به علت فاصله ی دور این شهرک از شهر اتفاق میافتد بنابراین زمان برای تشخیص و شناسایی مشکل بسیار حائز اهمیت میباشد که اگر در منزل یا مسافرت یا جایی هستید در زمان کوتاه تری تصویر کارخانه یا انبار یا سوله خود را ببنید و زودتر جلوی فاجعه بگیرید.

با نصب دوربین مداربسته در کارخانه  با آسودگی و آرامش فروش و امنیت خود را تضمین کنید2

این تصویر مربوط به گزارش  آتش‌سوزی سنگین کارخانه تولید پلی استایرن در شهرک صنعتی کلات میباشد . محمدجواد سبحانی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا: حریق در حال سرایت به دیگر واحدهای صنعتی مجاور بود اما پس از ساعتی آتش مهار شد و عملیات لکه‌گیری و کاوش نیز تا دقایقی پیش به طول انجامید. پلی‌استایرن یک پلاستیک سخت با کاربر در بدنه اسباب بازی، عایقکاری و بسته بندی لیوانهای پلاستیکی شفاف، ظروف یک بار مصرف، سشوار، رایانه‌ و وسایل آشپزخانه است.
او گفت: این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشت اما خسارات مالی زیادی برجای گذاشت. علت دقیق وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.اگر دوربین مداربسته صنعتی در این کارخانه تولیدی با این انبوه مواد شیمیایی نصب میشد ۵۰ درصد از حوادث بعدی جلوگیری میکرد و علت حادثه سریعا مشخص میشد و اتش نشان ها با سرعت بیشتری به محل اعزام میگردیدن .

با نصب دوربین مداربسته در کارخانه  با آسودگی و آرامش فروش و امنیت خود را تضمین کنید3

پیشنهاد ویژه برای شما که لایق بهترین ها هستید (مشاوره رایگان و فروش ویژه دوربین مداربسته با پشتیبانی سالانه نصاب دوربین مداربسته  فقط تا ساعت ۱۵ امروز )

ارتباط نماگستر با برند چشم سوم پایتخت سالهاست مشتریان ثابت و وفاداری دارد از آنجا که این شرکت نماینده دوربین مداربسته داهوا ، هایک ویژن و مایلسایت و دیگر برند برتر میباشد خرید و نصب شما را با گارانتی و پشتیبانی تضمین میکند .

 

چشم سوم پایتخت به شما که لایق بهترین ها هستید این تضمین را میدهد که در صورت خرید دوربین مداربسته و نصب همزمان آن تا ساعت ۱۵ امروز از پشتیبانی و بازدید سالانه و ماهانه و گارانتی دوربین ها توسط نصاب دوربین مداربسته  برخوردار شوید . و نگران نباشید در صورتی که از تخفیفات امروز بهرمند نشدید مناسبت های بسیاری وجود دارد که تخفیف بی نظیر این شرکت را میتوانید با یک تماس متوجه شوید .

مشاوره رایگان دوربین مداربسته

۰۲۱۴۵۲۱۵

مهندس خسروی

۰۹۱۲۴۲۳۲۰۹۹

مهندس جمالی

۰۹۱۲۳۱۷۰۸۵۲

مهندس سجادی

۰۹۱۲۸۹۹۱۰۴۱

دلایل بسیاری سبب شده کارخانه ها و شرکت و واحد تجاری و منازل به چشم سوم پایتخت اعتماد کنند .

  • نصاب دوربین مداربسته از سایت متفرقه نیست و از طرف شرکت دارای گواهینامه و از طرف کارخانه ها دارای گواهی حسن انجام کار میباشد
  • رزومه این شرکت از کارخانه های مطرح چون هنکل پاک وش و کارخانه پچ پچ و ……..و برج های همچون برج داریوش و برج انا و ……..
  • این شرکت دارای گواهی نامه سمتا و پروانه کسب و کارهای مجازی و گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای میباشد .
  • اگر قرارداد نگهداری منعقد شود بازدید ماهانه و عیب یابی در صورت مشکل و بروزرسانی صورت میگیرد

 

نمونه شهرک صنعتی که نصب و اجرای دوربین مداربسته در انها صورت گرفته

راه اندازی دوربین مداربسته شهرک صنعتی اشتهارد

اجرا دوربین مداربسته شهرک صنعتی کاوه

نصب دوربین مداربسته شهرک صنعتی عباس آباد

سوالات متداول

چه نوع دوربین مداربسته ی برای کارگاه صنعتی و انبارهای آنها مناسب میباشد ؟

دوربین مداربسته تحت شبکه یا همان دوربین مداربسته آی پی برای محیط داخل

مشاوره رایگان و نصب و اجرا و خرید دوربین مداربسته ۰۲۱۴۵۲۱۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.