تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 5:29
کد خبر : 91465

تاثیر طراحی سایت بر سئو از دیدگاه اصفهان سئو

تاثیر طراحی سایت بر سئو از دیدگاه اصفهان سئو

شاید خواندن برای شما جالب باشد که اصلاً آیا طراحی ساده و تاثیر دارد یا خیر ! طراحی سایت تاثیر سایت شما دارد و برای اینکه موفقیت بیشتری در گوگل کسب نمایید باید اصول طراحی سایت را به درستی روی سایت خود پیاده سازی نمایید. گاهی اوقات در پروژه‌های سئویی زیادی با این موضوع مقابل

شاید خواندن برای شما جالب باشد که اصلاً آیا طراحی ساده و تاثیر دارد یا خیر ! طراحی سایت تاثیر سایت شما دارد و برای اینکه موفقیت بیشتری در گوگل کسب نمایید باید اصول طراحی سایت را به درستی روی سایت خود پیاده سازی نمایید. گاهی اوقات در پروژه‌های سئویی زیادی با این موضوع مقابل می‌شوید که یکسری سایت های نامناسب از جانب طراحی در اختیار شما قرار می گیرد و شما صفر تا صد اصول سئو را به درستی انجام می دهید اما متاسفانه نتیجه درستی را از زحمات خود نمی گیرید که پس از بررسی متوجه خواهید شد که از لحاظ طراحی سایت شما نتوانستید امتیاز مناسب را کسب نمایید. خوب در این سری از مقالات اصفهان سئو قصد داریم به طور موثر مفصل راجع به این موضوع صحبت کرده و نکات کاربردی را درباره موضوع تاثیر طراحی سایت سئو بیان نماییم. در ادامه همراه من و اصفهان سئو باشید. اگر به موضوعات سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو علاقه دارید پیشنهاد می شود حتماً محتوای کاربردی آموزش سئو را مطالعه نمایید و سپس به ادامه این مطلب بپردازید.

آنچه که شما در این مقاله می آموزید:

 

  • چرا طراحی سایت بر روی سئو اهمیت دارد ؟

 

  • بررسی تاثیر طراحی سایت بر سئو

  

چرا طراحی سایت بر سئو اهمیت دارد ؟

در ابتدای مسیر موضوعی که ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان پیش بیاید این است علت اهمیت طراحی سایت در سئواصفهان می باشد .خوب مسلم است که شما از طریق سئو و بهینه سازی موتور ها میتوانید روی کلمات زیادی رتبه های خوبی جذب نمایید. و کاربران بسیاری  را به سمت سایت خودتان هدایت نمایید. خوب بین کاربران بدن برای برآورده شدن نیازی و پیدا کردن هدفی به سمت سایت شما می آیند اگر سایت شما نتواند نیازهای مشتری ها را برطرف کند و کاربر عمل نتواند با فضای سایت ارتباط برقرار کند پس کردن شما چه فایدهای داشت؟

فرض کنید یک رستوران تبلیغات زیادی در زمینه جذب مشتری دارد و اتفاقاً میتواند مشتری های زیادی را جذب کند اما متاسفانه فضای رستوران و غذاها کیفیت لازم را برای جذب مشتری داشته است خوب چه اتفاقی می افتد؟ مشتری رستوران شما را ترک کرده و ممکن است دیگر با مشاهده نام کسب و کارتان به شما سر نزند.

طراحی سایت درست در میدان مانند ایجاد فضای رستوران است اگر طراحی درستی نداشته باشید حتی نمی توانید موفقیت لازم را در این زمینه کسب نمایید.خوب قطعاً با این مثال اطلاعاتی راجع به این ارتباط بین این را به دست آورده اید

در ادامه می خواهیم راجع به تاثیر آن صحبت کنیم که رعایت کردن و رعایت نکردن آن چه عواقبی را در پیش دارد اگر طراح سایت هستید پس این مقاله بسیار زیاد برای شما اهمیت دارد و باید تمام این نکات را به خوبی در سایتهای خود رعایت نمایید برای همین منظور پیشنهاد می شود حتماً محتوای آموزش طراحی سایت را مطالعه نمایید.

بررسی تاثیر طراحی سایت بر سئو

خوب نوبت به آن رسید که به صورت کلی راجع به تاثیر طراحی سایت بر سئو از نظر کارشناسان اصفهان سئو صحبت کرده و نکات مهمی بیان نمایید که باید آن را در سایتهای خود بررسی نمایید.

طراحی نامناسب ظاهر سایت!

یکی از مواردی که متاسفانه بسیار زیاد روی سئو سایت تاثیر گذار است طراحی نامناسب ظاهر سایت می باشد به طور کلی اگر قالب وب سایت شما برای کاربران مناسب نباشد و کردن شما هیچ فایده‌ای نخواهد داشت حال این طراحی نامناسب ظاهر سایت شامل چه مواردی می شود؟

فونت و رنگ بندی سایت : خوب بدن کاربران برای مطالعه و خرید وارد یک سایت می شوند لازمه این فرایند این است شما از فونت خوانا و مناسب بهره مند باشد متاسفانه برخی از وب سایت ها را مشاهده می‌کنیم که از فونت نامناسب و با سایز خیلی بزرگ و خیلی کوچک استفاده می کنند کاربر قرار است این محتوا را مطالعه نماید و اگر قابل خواندن باشد به راحتی سایت شما را ترک میکند.

رنگ بندی سایت هم بسیار مهم است 

برخی از وب سایت ها بسیار زیاد از رنگ‌های زننده استفاده می‌کنند که برای چشم کاربر نا مناسب است و باعث می شود کاربر سایت شما را ترک کند شاید این دو مورد برای شما تا به الان اهمیت نداشته است ولی اگر کمی دقیق تر بشویم متوجه خواهیم شد که باید تمامی موارد به درستی انجام شود رنگ بندی سایت اطلاعات ندارید پیشنهاد می شود حتماً مقاله راهنمای جامع روانشناسی رنگ ها در سایت خدمات سئوی اصفهان مطالعه نمایید.

طراحی غیر ریسپانسیو!

امروزه بیش از ۲.۳ سرچ های کلی در موتور جستجوی گوگل توسط گوشی های موبایل انجام میشود الان دیگر فرقی ندارد افراد در تاکسی و یا در محل کار باشد تنها با ۳ کلیک در گوشی تلفن همراه خود می توانند خرید خود را نهایی کنند و خوب این موضوع اهمیت طراحی مناسب سایت برای گوشی های تلفن همراه را نشان میدهد فرض کنید شما کلی هزینه سئو می کنیم تا از کاربران روی کلمه خرید X ورودی بگیرید اما کاربران بلافاصله که وارد سایت شما می‌شوند با تصاویر درهم منوی غیر قابل استفاده دکمه های کوچک و غیر مواجه می‌شوند که خوب مسلماً کاربر با این عضو نمی‌تواند از شما خرید انجام بدهد.بنابراین توصیه می شود حتماً مبحث ریسپانسیو و واکنشگرا ای را به طور اصولی رعایت نمایید.اگر در این مورد اطلاعاتی ندارید پیشنهاد می شود حتماً مقاله ریسپانسیو چیست را مطالعه نمایید.

پخش خودکار کلیپ و  صدا به محض ورود!

وب سایت ها فکر میکنند اگر برای کاربر ویدیوی و یا صدایی را به صورت خودکار پخش کنند بسیار رابط کاربری بهتری خواهند داشت اما اصلا اینگونه نیست شما تصور می‌کنید که کاربر همواره در شرایط مناسبی برای بازدید سایت شما قرار دارد کاربر ممکن است در شرایط نامناسب روحی شرایط بد عصبی هنگام سکوت شب آیا هنگام صبح کتابخانه و… به سایت شما مراجعه کند.و ناگهان یک موسیقی و یا فیلم پخش شود خوب قطعاً در این لحظه احساس خوشایندی به کاربران داده نمی شود و تمامی زحمات شما برای جذب مشتری به هدر خواهد رفت و حتی ممکن است نتیجه منفی هم داشته باشد بنابراین توصیه می شود اگر قصد دارید این کار را انجام بدهید حتماً قبل از آن از کاربر اجازه بگیرید.

تاثیر طراحی سایت بر سئو از دیدگاه اصفهان سئو

وجود پاپ آپ های زیاد!

قطعاً با سایت های زیادی برخورد کرده ایم به محض ورود هزار و یک پاپ آپی که هرگز بسته نمی شود را مشاهده می کنیم.حتی گاهی اوقات یادمان می رود که به چه منظوری وارد این سایت شده ایم خوب این مورد یک بانک در طراحی سایت می باشد که باید سعی کنید برای استفاده از آن حد اعتدال را رعایت نمایید کاربر قرار وارد سایت شما بشود تا از محتوای شما استفاده کند اگر قرار باشد دائما دنبال دکمه بستن پاپ آپ بگردد دیگر فایده ای نخواهد داشت.

سرعت بارگذاری وب سایت!

یکی از مسائل بسیار مهم سایت سرعت بارگذاری سایت می باشد کاربران اصلاً حوصله و زمان کافی برای لود شدن سایت شما را ندارند و حتی صدم ثانیه هم در این مورد بسیار مهم است طراح سایت وظیفه دارد تا زیرساخت‌های مناسب برای سرعت سایت را فراهم کند تا کاربران از این لحاظ قصد تردستی در نداشته باشند سرعت سایت امروزه بسیار زیاد مورد توجه گوگل می باشد و یکی از معیارهای رتبه دهی گوگل هم می باشد و سایت هایی که برای لینک یک و دو با هم رقابت دارند سرعت سایت خود را به کمترین میزان ممکن می رساند.

برای اینکه سایت خود سرعت بیشتری بهبود ببخشیم اصفهان سئو موارد زیر را به تفکیک بررسی کرده و انجام میدهد.

تصاویر سایت خود را به صورت فشرده در سایت قرار بدهید وضع قرار دادن تصویر با حجم های بالا به شدت دوری نمایید.اگر وب سایت شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس پشتیبانی میکند میتواند از افزونه کاربری WP_ROCKET برای کش سایت خود استفاده نمایید علاوه بر این موارد این افزونه فایل های CSSوJS شما را فشرده می کند تا حجم کمتری داشته باشد و سرعت سایت شما افزایش پیدا کند.در صورت امکان از CDN ها استفاده نمایید.نمونه خارجی و هم نمونه ایرانیان وجود دارد که با تحقیق باید بتوانید بهترین نمونه را در سایت خود نصب نمایید

سرویس میزبانی وب یا همان هاست مناسب استفاده نمایید گاهی اوقات هاست شما فضای کمی برای بارگذاری کل سایت دارد و همین مورد موجب کند شدن سرعت بارگذاری می شود بنابراین حتماً توصیه می‌شود تا از حجم مناسب استفاده نمایید.

 

البته راهکارهای زیادی برای افزایش سرعت یک وب سایت وجود دارد که با تحقیق و بررسی باید بتوانید بهترین آن را انتخاب نمایید.

نمایش ارور های۵۰۰/۴۰۴/۴۰۳/….

در صورتی که کاربران تایم زیادی را برای به دست آوردن مطلبی خرج می‌کند اما وقتی وارد یک وب سایت می شوند با انواع آنها مواجه می شود که درست در همین لحظه مجبور هستند وبسایت را ترک کند برای کاربرانی خزنده های گوگل هم هستند که برای افزایش وارد سایت شما می شوند اما وقتی با اندازه های مختلف مواجه می شوند دیگر نمی‌تواند به بخش‌های مختلف نفوذ کند بنابراین شما امتیاز از گوگل نخواهید گرفت حتی از طراح سایت خود بخواهید که به خوبی تمامی اینها را شناسایی و آنها را برطرف نمایند.اگر با آنها آشنایی ندارید پیشنهاد می شود حتماً مقاله انواع ارور های گوگل به چه معناست را مطالعه نمایید.دکمه های CALL TO ACTION سایت شما اصلا مشخص نیست شما قرار است به ازای هر ورودی گوگلی که به دست می آورید فروش داشته باشید.گاهی اوقات خیلی خوبی به سایت شما اضافه می شود اما متاسفانه نمی تواند آن را تبدیل به مشتری نمایید خوب سوالی که مطرح می‌شود این است که چه کاری انجام دهیم تا این مشکل را برطرف کنیم؟ میتوان با برجسته کردن دکمه های call to actionیا فراخوانی به عمل این کار را انجام بدهید.

فضای سازی خود را شلوغ نکنید!

برخی از سایت ها هستند که فضای سفید بسیار کمتری دارد و تمامی فضایی وب سایت آنها از تصاویر لوگو و نوشته ها پر شده است این مورد برای کسب و کارها زیاد توصیه نمی شود بر اساس روانشناختی طراحی وب سایت گفته می شود که سعی کنید حتماً فضای سفید را برای سایت خود قرار دهید تا کاربر دید بهتری به سایت شما داشته باشد گاهی اوقات سادگی زیبایی به  سایت شما میبخشد بنابراین توصیه می‌شود رعایت این نکته را حتماً از طراح سایت و متخصص شرکت خدمات طراحی وسئوی شرکت اصفهان  خود بخواهید.

طراحی سایت شما باید مورد اعتماد کاربران باشد!

یکی از مواردی که روی اعتماد کاربران در کسب و کارهای اینترنتی بسیار تاثیرگذار است طراحی سایت می باشد سایت شما باید حس خوبی را برای کاربر ایجاد کند و کاربرد آن با توجه به این حس از شما خرید انجام میدهد چگونه اعتماد را در طراحی سایت به وجود بیاوریم؟

طراحی سایت شما باید جدید باشد اگر هنوز از طراحی قدیمی استفاده می کنید مطمئن باشید نمی تواند اعتبار لازم را به دست بیاوریم از تصاویر زیبا و یونیک استفاده کنید اگر سایت شما فروشگاهی است سعی کنید از تصاویر منحصربه‌فرد خود استفاده نمایید تا بتوانید اعتماد کاربران را به دست آورید.

عدم توجه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاریUI/UX

سایت طراحی نمایید!

غزل های گوگل از طریق مفهومی به نام سایت ما وارد سایت شما شده و به ایندکس مطالب می‌پردازند اگر سایت شما نقش سایت نداشته باشد و طراح این مورد را قرار ندهد از ورود خزنده ها جلوگیری کرده و این یعنی امتیازدهی ربات ها را از دست میدهید.بنابراین از طراح سایت بخواهیم سایت مپ را به صورت درست پیاده سازی نماید هر سایتی به یک site map برای اجازه دسترسی ربات ها نیاز دارد.

 

تاثیر طراحی سایت بر سئو از دیدگاه اصفهان سئو

 

سخن آخر با اصفهان سئو

سایت نزدیک به طور کامل راجع به موضوع تاثیر طراحی سایت بر سئو صحبت کرده و نکات کاربردی زیادی را بیان نماییم.درصد زیادی از خوانندگان این محتوا تا قبل از آن تصور نمی کردم که چقدر طراحی سایت اصولی روی سئو تاثیر گذار است و همین نکته باعث می‌شود اگر طراح سایت هستند طراحی مناسبی را انجام دهند و اگر سئوکار هستند تعامل خوبی را با طراح برای رسیدگی به امور سایت داشته باشد با رعایت چند نکته ساده می‌تواند فروش خوبی را برای سایت خود کسب نمایید بنابراین همراه شرکت سئوی اصفهان باشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.