تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 12:00
کد خبر : 35248

تخفیف خرید بلیط هواپیما تهران به نجف

تخفیف خرید بلیط هواپیما تهران به نجف

خرید بلیط هواپیما تهران به نجف  نجف در کشور همسایه قرار دارد و سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران ایرانی است. بنابراین طبیعی است که هزینه کمتری نسبت به سایر کشورهای گردشگری روی دستتان بگذارد؛ اما نمی‌توان افزایش نرخ ارز و تأثیر مستقیمش روی هزینه‌های سفر خارجی را هم درنظر نگرفت. یکی از روش‌های کاهش

خرید بلیط هواپیما تهران به نجف

 نجف در کشور همسایه قرار دارد و سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران ایرانی است. بنابراین طبیعی است که هزینه کمتری نسبت به سایر کشورهای گردشگری روی دستتان بگذارد؛ اما نمی‌توان افزایش نرخ ارز و تأثیر مستقیمش روی هزینه‌های سفر خارجی را هم درنظر نگرفت. یکی از روش‌های کاهش هزینه‌های این سفر برای پایتخت‌نشینان، خرید بلیط ارزان هواپیما تهران نجف است. برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران نجف هم بهتر است در ایام خارج از تعطیلات مذهبی اقدام به سفر کنید. با کد تخفیف ۳۰۰.۰۰۰ هزار ریالی کیش زوم بلیط هواپیما تهران به نجف را با ارزانترین قیمت خریداری کنید . کد تخفیف بلیط هواپیما تهران نجف  :  kishzoom200

کد تخفیف فقط در وبسایت کیش زوم قابل استفاده است .

https://kishzoom.com/

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران نجف

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران نجف در سامانه خرید بلیط هواپیما کیش زوم بسیار آسان است. کافی است که هنگام جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در صفحه نتایج پرواز های تهران نجف تمامی گزینه‌ها برای خرید بلیط هواپیما را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری تهران به نجف و بلیط هواپیما تهران به نجف چارتر را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ  کیش زوم می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت بلیط تهران نجف را انتخاب کنید.

بلیط چارتر تهران نجف

در میان پروازهای چارتر نجف، بلیط هواپیما تهران نجف چارتری یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بلیط هواپیما از تهران به نجف چارتر در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتر نجف به تهران در مسیر برگشت کافی است پروازهای نجف را به صورت رفت و برگشت در کیش زوم  جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران نجف چارتر و یا بلیط نجف تهران چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پروازهای چارتر نجف، می‌توانید به پرواز چارتر تهران نجف و پرواز چارتر نجف به تهران دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید بلیط چارتر تهران نجف ارزان نمایید

.تخفیف خرید بلیط هواپیما تهران به نجف

بلیط لحظه آخری تهران نجف

در صفحه نتایج جستجو کیش زوم اگر بلیط لحظه آخری تهران به نجف موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران نجف به نمایش درخواهد آمد. در این صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری تهران نجف چارتر با قیمت بلیط سیستمی نجف، خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری نجف دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ کیش زوم استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری نجف خرید خود را به راحتی انجام دهید. کیش زوم خرید ارزانترین بلیط هواپیما لحظه آخری تهران به نجف را برای شما میسر می‌سازد.

 قیمت بلیط هواپیما تهران نجف

قیمت بلیط هواپیما نجف با توجه به نوع ایرلاین، کلاس پروازی، تاریخ و ساعت پرواز و عوامل دیگر متفاوت است. برای آگاهی از قیمت پرواز تهران به نجف می‌توانید به سایت کیش زوم مراجعه نمایید. کیش زوم با نمایش لیست قیمت بلیط پرواز تهران به نجف از تمامی ایرلاین‌ها و با مرتب سازی پروازها بر اساس ارزانترین قیمت، شما را در خرید بلیط هواپیما تهران نجف یاری می‌کند.

برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران به نجف به موارد زیر توجه کنید:

  • قیمت پرواز تهران نجف با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که بلیط خود را حداقل از ۲ ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین بلیط هواپیما تهران به نجف را با توجه به شرایط آب و هوایی می‌توان در مرداد ماه خرید. همچنین فصول غیر مذهبی سال بهترین فصل برای سفر به نجف است و ارزانترین بلیط هواپیما نجف را می‌توانید در این ایام تهیه کنید.
  • ارزانترین بلیط هواپیما تهران نجف را معمولا می‌توانید در روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه خریداری کنید.
  • سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید پرواز رفت و برگشت تهران نجف را خریداری کنید، چون قیمت بلیط هواپیما تهران نجف رفت و برگشت از قیمت دو بلیط یکطرفه تهران نجف و نجف به تهران ارزان‌تر خواهد شد.
  • با توجه به جایگاه زیارتی شهر نجف در میان شیعیان، قیمت بلیط هواپیما تهران نجف در اربعین و مناسبت‌های مذهبی خاص با افزایش نرخ همراه است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بلیط هواپیما تهران نجف در اربعین با قیمتی ارزان‌تر، حداقل از ۲ ماه قبل اقدام نمایید و از آنجاییکه نرخ بلیط رفت و برگشت تهران نجف در اربعین از بلیط یکطرفه ارزان تر است، اقدام به خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت تهران نجف نمایید

در نجف به چه مکان‌هایی سر بزنیم؟

مرقد مطهر امام علی نجف

قبل‌تر ذکر شد که مهم‌ترین دلیل سفر به نجف، زیارت حرم مطهر امام علی (ع) است. این بارگاه علاوه بر بعد مذهبی، از منظر زیبایی‌شناسی نیز جالب توجه است. صحن بارگاه گنجایش بالایی دارد و از مهم‌ترین ویژگی‌هایش این است که در چهار فصل سال طلوع آفتاب مستقیماً بر قبر می‌تابد و در نقطه‌ای معین، در زمستان و تابستان رسیدن خورشید به نیمه آسمان نجف در آن‌جا صورت می‌گیرد. این بارگاه، جز خود مقبره مطهر، شامل مسجد خضرا (سبز)، رواق حضرت ابوطالب، تکیه بکتاشی‌ها، مسجد عمران بن شاهین، گلدسته ساعت، حسینیه (مدرسه غرویه)، ساباط (سایه‌بان)، مسجد بالای سر و ایوان ناودان طلا است. جالب است بدانید این مجموعه تنها مدفن حضرت علی (ع) نیست. به عقیده بسیاری، حضرت آدم و حضرت نوح نیز در این مکان دفن شده‌اند.

قبرستان وادی‌السلام نجف

وادی السلام یا «دره صلح» یک قبرستان اسلامی است که در نجف عراق واقع شده است. این قبرستان بزرگترین قبرستان جهان است و از این نظر اهمیت ویژه‌ای دارد. این گورستان در مساحت قابل توجهی، بیش از ۸ میلیون جسد را در خود جای داده است و به همین خاطر، سالانه میلیون‌ها زائر را به خود جذب می‌کند. قبرستان در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است و همواره به دلیل اهمیت مذهبی‌اش، درخواست‌های زیادی از سرتاسر دنیا برای دفن شدن در این مکان دریافت می‌کندِ زیرا سنت شیعه معتقد است که حضرت ابراهیم (ع) زمینی را در وادی السلام خرید و از امام علی(ع) نیز روایت شده است که وادی السلام بخشی از بهشت است. شیعیان نیز بر این باورند که علی (ع) در گذر از زندگی دنیوی به قیامت، قدرت شفاعت برای میت‌هایی که در اینجا دفن شده‌اند و کم کردن رنج آن‌ها را دارد. در وسط وادی السلام، مسجد حضرت هود با مقبره ایشان با گنبد آبی خود قرار دارد. اعتقاد بر این است که حضرت صالح نیز در آنجا دفن شده است. بازدید از این مکان برای اغلب افراد هیجان‌انگیز است.

السوق الکبیر (بازار بزرگ) نجف

بزرگترین مقصد خرید شهر بازار بزرگ یا «السوق الکبیر» آن است که در آن اقلام بسیار متنوعی یافت می‌شود. خرید سوغاتی در بازدید از یک مکان مذهبی تبدیل به یک سنت مردمی شده است. برای همین افرادی که به نجف سفر می‌کنند، معمولا به بازار بزرگ نجف سری خواهند زد. در این بازار انواع منسوجات، طلافروشی، شیرینی‌فروشی، چای فروشی، وسایل زینتی و زیورآلات یافت می‌شود. گردشگران از دیدن رنگ‌های متنوع این بازار لذت خواهند برد.

موزه های نجف

نجف به دلیل تنوع زیاد موزه‌ها و کتابخانه‌هایش که مقصد گردشگران از سراسر جهان نیز هست، به عنوان پایتخت عقل عربی در سال ۲۰۱۴ انتخاب شده است. با اطلاع از آدرس این موزه‌ها، می‌توانید به میراث هنر اسلامی عراق سر بزنید و از دیدن زیبایی‌های آن شگفت‌زده شوید.

بلیط هواپیما تهران نجف لحظه آخری

مانند مراحلی که برای بلیط چارتر پیش رفتید، می توانید برای مشخص کردن بلیط لحظه آخری نجف نیز اقدام کنید. شما در ابتدا مبدا و مقصد تهران نجف را بالای همین صفحه انتخاب می کنید. سپس زمان سفر خود را تعیین می کنید. حال پس از جستجو، در صفحه ی بلیط هواپیما نجف به تهران قرار می گیرید و باید برای اینکه بتوانید سفرهای لحظه ای را داشته باشید به کادر سمت راست داخل فیلترها مراجعه کرده و نوع پرواز خود را روی لحظه آخری قرار دهید. حال پس از چند ثانیه جستجو تمامی بلیط های پرواز لحظه آخری تهران نجف برای شما نمایش داده می شوند.

تخفیف خرید بلیط هواپیما تهران به نجف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.