تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 3:25
کد خبر : 18106

ترین‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال/ جلال حسینی بهترین بازیکن، پیکان برترین تیم

ترین‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال/ جلال حسینی بهترین بازیکن، پیکان برترین تیم

با پایان هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، ترین‌های هر بخش معرفی شدند.

به گزارش تیتر داغ؛  هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران روز دوشنبه با برگزاری ۸ مسابقه پیگیری شد.

پرسپولیس در ادامه روند خوب خود موفق شد از سد تیم سختکوش ابراهیم صادقی عبور کند تا به صدرنشینی ادامه دهد. سپاهان هم در یک بازی سخت مقابل گل گهر به برتری رسید.

در ادامه به ترین‌های هفته شانزدهم لیگ برتر نگاهی انداخته ایم.

نتایج مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر:

  • نفت مسجدسلیمان یک – تراکتور یک
  • مس رفسنجان یک – استقلال یک
  • ماشین سازی یک – شهر خودرو یک
  • نساجی مازندران یک – آلومینیوم اراک یک
  • پیکان ۲ – صنعت نفت آبادان صفر
  • سپاهان یک – گل گهر سیرجان صفر
  • پرسپولیس یک – سایپا صفر
  • فولاد یک – ذوب آهن صفر

بهترین بازیکن (سید جلال حسینی)

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بردهای حداقلی خود این هفته هم با نتیجه تکراری یک بر صفر از سد سایپا گذشت تا همچنان به صدرنشینی ادامه دهد. چهره برگزیده این بازی بدون شک سید جلال حسینی بود. کاپیتان پرسپولیس در دقایق ابتدایی نیمه اول با یک ضربه محکم دروازه اکبرمنادی را باز کرد. حسینی طی هفته‌های اخیر ۲ بار دیگر هم موفق شده بود، گل ۳ امتیازی برای پرسپولیس بزند. کاپیتان سرخپوشان علاوه بر گلزنی در کارهای دفاعی هم موفق بود و نمره قبولی گرفت.

تیم هفته (پیکان)

شاگردان مهدی تارتار این هفته تنها تیمی بودند که قاطعانه حریف خود را شکست دادند. پیکان در حالی که میزبان صنعت نفت آبادان بود با ۲ گل حریف خود را شکست داد. ابتدا سامان دقیقه ۸ روی پاس گل نادر محمدی دروازه صنعت نفت را باز کرد و سپس ابراهیم صالحی تیر خلاص را به پیکر تیم سیروس پورموسوی وارد کرد. پیکان با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و خودش را از جمع تیم‌های ۱۸ امتیازی جدا کرد.

مربی هفته (محرم نویدکیا)

سرمربی جوان سپاهان روز به روز در حال طی کردن پله‌های موفقیت است. اسطوره فوتبال اصفهان بر خلاف انتظار خیلی از افراد فعلا توانسته است سپاهان را در کورس مدعیان نگه دارد. سپاهان این هفته هم موفق شد از سد گل گهر بگذرد. نویدکیا که مقابل مربی سابق خود امیر قلعه نویی قرار گرفته بود به خوبی درس استاد و شاگرد را پس داد. سجاد شهباززاده یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر تک گل زردپوشان را به ثمر رساند. نویدکیا با تاکتیک‌های خود تقریبا خط هافبک سریع گل گهر را در این مسابقه خلع سلاح کرد.

بازی هفته (سپاهان – گل گهر)

همان طور که قبل از شروع هفته شانزدهم لیگ برتر انتظار می‌رفت، بازی سپاهان و گل گهر جذاب از آب درآمد البته با توجه به شناختی که هر ۲ تیم از یکدیگر داشتند، فوتبال تاکتیکی و بسته‌ای را شاهد بودیم. شاگردان محرم نویدکیا با تک گل سجاد شهباززاده موفق شدند در این دیدار به برتری برسند. سپاهان پس از گل چند موقعیت دیگر هم ایجاد کرد که حاصلی برای زردپوشان نداشت. گل گهر هم با حضور منشا موقعیت‌هایی را ایجاد کرد اما پیام نیازمند روز خوبی را پشت سر گذاشت.

دروازه بان هفته (حامد لک)

هر چند پیام نیازمند در بازی با گل گهر چند واکنش فوق العاده داشت و در پیروزی سپاهان تاثیرگذار بود اما نمی‌توان از درخشش حامد لک مقابل پیکان گذشت. حامد لک ابتدا در دقایق ابتدایی ضربه چیپ رضا جعفری را مهار کرد و سپس شوت جلالی را با کمک تیر دروازه برگشت داد. با این وجود اوج درخشش حامد لک در دقایق پایانی رقم خورد. دروازه بان پرسپولیس با خروج عالی و به موقع در شرایطی تک به تک ضربه صادقی را برگشت داد. البته سید حسین حسینی هم در بازی با مس رفسنجان واکنش‌های خوبی به نمایش گذاشت اما نتوانست کلین شیت کند.

اتفاق هفته (از مشکلات مالی شهر خودرو تا محرومیت قلعه نویی)

یکی از اتفاقات عجیب هفته شانزدهم لیگ برتر قبل از بازی شهر خودرو و ماشین سازی رخ داد. از قرار معلوم اعضای باشگاه شهر خودرو به دلیل مشکلات مالی نتوانستند بابت دریافت جواب تست کرونا پول پرداخت کنند اما ظاهرا با وساطت مهدی رحمتی این مشکل برطرف شد.

امیر قلعه نویی هم که چند هفته‌ای می‌‌شود علیه بعضی داوران موضع گیری کرده است، بدون اطلاع قبلی در این مسابقه محروم بود و از روی سکوها بازی را تماشا کرد. قلعه نویی در بازی با پرسپولیس هم به دلیل محرومیت غایب بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.