تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 6:36
کد خبر : 12875

تشریح آخرین تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح‌های ضدآمریکایی در مجلس طرح‌های ضدآمریکایی در مجلس

تشریح آخرین  تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح‌های ضدآمریکایی در مجلس طرح‌های ضدآمریکایی در مجلس

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، آخرین وضعیت بررسی طرح های ضدآمریکایی در کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور  درباره آخرین وضعیت بررسی طرح های ضدآمریکایی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: طراح برخی از این طرح ها، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است و به همین دلیل ما در حال بررسی روی مفاد این طرح های ضدآمریکایی هستیم.

وی بیان کرد: همچنین برخی دیگر از طرح های ضدآمریکایی از سوی اعضای سایر کمیسیون های مجلس تهیه شده که از صحن علنی مجلس جهت بررسی بیشتر به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارجاع شده و ما بررسی این طرح ها را در اولویت کاری خود داریم و پیگیری می‌کنیم تا هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: البته این کمیسیون اولویت های معیشتی مردم را هم در دستور کار دارد و تلاش می کند تا اقداماتی انجام دهد که منجر به بهبود وضعیت اقتصادی مردم شود.

ذوالنور بیان کرد: برای مثال مقابله با رانت، فساد و ویژه خواری، ایجاد امنیت در ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی و تقویت بنیه دفاعی کشور از جمله وظایف ذاتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است و ما به طور ویژه این مسائل را هم در دستور کار خود داریم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.