تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 8:30
کد خبر : 32509

تشکیل ستاد ویژه به‌منظور پیگیری دلایل حادثه قطار مشهد-یزد/ شرمنده مردم عزیز ایران هستم

تشکیل ستاد ویژه به‌منظور پیگیری دلایل حادثه قطار مشهد-یزد/ شرمنده مردم عزیز ایران هستم

وزیر راه و شهرسازی دستور داد تا بعد از گزارش مدیران از محل سانحه قطار مشهد-یزد، ستاد ویژه با حضور افراد ذی سمت تشکیل شود و هرچه سریع‌تر دلایل این اتفاق تلخ به اطلاع مردم برسد.

به گزارش تیتر داغ؛ «رستم قاسمی»، وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه خروج قطار مشهد-یزد از ریل را تسلیت گفت.

متن پیام وزیر راه و شهرسازی به این شرح است: ‌

خبر حادثه قطار محور طبس به یزد و فوت هموطنان عزیز باعث تأسف و ‌تاثر شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های عزیز درگذشتگان تا ساعاتی دیگر به اتفاق مدیرعامل راه‌آهن و سایر مدیران در محل حادثه حضور خواهیم یافت تا ضمن پیگیری وضعیت مجروحان و همچنین متوفیان، خدمات لازم به مردم عزیز هم‌زمان در همان مکان انجام پذیرد.

همچنین از مدیرکل حوزه وزارتی و بازرس ویژه می‌خواهم بعد از گزارش مدیران مذکور اقدام به تشکیل ستاد ویژه با حضور افراد ذی سمت کرده و هرچه سریع‌تر دلایل این اتفاق تلخ را بدون کم‌وکاست به اطلاع مردم شریف برسانند.

و در آخر تمامی همکاران وزارت راه و شهرسازی باید بدانند که در کنار مسئولیت‌های حقوقی این حادثه (فارغ از دلایل ارادی یا غیر ارادی) که بر عهده این وزارتخانه است، وظیفه انسانی ما از این مسئولیت هم بالاتر بوده و همگی باید با تلاش ویژه و اتکا به توان داخلی کمبودها و مشکلات گذشته و حال را حل کنیم تا این چنین شاهد داغدار شدن خانواده بزرگ ایران نباشیم.

مسئولیت حادثه برعهده وزارت راه و شهرسازی است

به گزارش ایرنا، قاسمی همچنین در توییتی در مورد حادثه قطار مشهد-یزد نوشت: «شرمنده همه مردم عزیز ایران بخصوص داغ‌دیدگان هستم و تا ساعتی دیگر در محل حادثه حضور خواهم یافت. همکاران بدانند مسئولیت این حادثه (فارغ از دلایل ارادی یا غیر ارادی) برعهده این وزارتخانه است، اما وظیفه انسانی ما از این مسوولیت هم بالاتر بوده و باید با تلاش مضاعف تسلی خاطر بازماندگان باشیم.»

 

تشکیل ستاد ویژه به‌منظور پیگیری دلایل حادثه قطار مشهد-یزد/ شرمنده مردم عزیز ایران هستم

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.