تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 2:09
کد خبر : 26661

تصاحب بازار‌های جهانی تجهیزات پزشکی در زمینه قلب و عروق

تصاحب بازار‌های جهانی تجهیزات پزشکی در زمینه قلب و عروق

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: تجهیزات پزشکی در زمینه قلبی در ایران تولید می‌شوند نسبت به نمونه‌های خارجی ارزان‌تر و بدون افت قیمت هستند.

به گزارش تیتر داغ:حسینی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان ، اظهار کرد: شرکت ما تولیدکننده تجهیزات پزشکی است که برای بیماران قلبی مورد استفاده قرار می گیرند و در تلاش هستیم تا این دستگاه ها را کوچک تر و با قابلیت های بیشتر تولید کنیم.

او افزود: بیماری های قلبی یکی از شایع ترین نوع بیماری در جهان به خصوص در ایران است؛ به همین ترتیب فروش تجهیزات پزشکی مربوط به بیماری های قلبی تقاضای زیادی در بازارهای جهانی دارد و ایران می تواند در این بازارها موفق و فعال شود.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان بیان کرد: اخیرا شرکت ما موفق به تولید یک دستگاه شده است که به تنهایی حداکثر خدمات رسانی به بیماران قلبی را انجام می دهد.

حسینی ادامه داد: نوار قلب، تست ورزش قلب، بازتوانی قلبی و الکترو شوک قلبی از جمله قابلیت ها و خدماتی است که به کمک یک دستگاه در اختیار پزشک برای درمان بیمار قلبی قرار می گیرد.

او تصریح کرد: در تولید این دستگاه رعایت دو مورد بسیار مهم  است اول قیمت مناسب آن نسبت به نمونه های خارجی بدون افت کیفیت و دوم سهولت استفاده برای پزشکان را می‌توان برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.