تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 8:41
کد خبر : 19439

تصادف شدید سواری مزدا با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع)

تصادف شدید سواری مزدا با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع)

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور از برخورد شدید سواری مزدا با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) به علت سرعت زیاد خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور عنوان کرد: درساعت ۰۰:۵۴ امروز وقوع یک فقره تصادف شدید سواری مزدا با گاردریل‌های کناری مسیر بزرگراه امام علی (ع) قبل از فرجام، به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که سواری مزدا به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به میان گاردریل‌های کناری این بزرگراه رفته و پس از عبور از آن‌ها به داخل جوی آب این اتوبان افتاده و متوقف می‌شود.

سرهنگ مومنی ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، این سواری با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت باز ایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: به واسطه بروز این تصادف بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد گردیده بود و این سواری به دلیل غیر قابل حرکت بودن با استفاده از جرثقیل راهور از محل خارج و به کنار راه منتقل شد.

وی گفت: راننده و سرنشین این سواری به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند.

وی یادآور شد: اگر سرعت این سواری کم بود و با سرعت مطمئنه حرکت می‌کرد مطمئنا راننده آن می‌توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان داده و مانع برخورد با گاردریل‌ها می‌شد.

سرهنگ مومنی گفت: به همین خاطر به رانندگان وسایط نقلیه توصیه می‌شود در حین حرکت در معابر با سرعتی حرکت کنند که بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.