تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 5:23
کد خبر : 93307

تصادف شدید موتورسیکلت با سواری ریو در بزرگراه نواب

تصادف شدید موتورسیکلت با سواری ریو در بزرگراه نواب

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید موتورسیکلت با سواری ریو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب خبر داد و گفت: بی احتیاطی، راکب موتورسیکلت ۲۳ ساله را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ احسان مؤمنی درباره وقوع تصادف در بزرگراه نواب اظهار داشت: در ساعت ۰۷:۲۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در مسیر جنوب به شمال نواب – روی پل یارجانی به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو و سرعت زیاد با یک دستگاه سواری ریو برخورد و راکب آن نقش بر زمین می‌شود.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۱۷ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که مشخص شد این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو و سرعت زیاد راکب موتورسیکلت بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: راکب موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی از ناحیه سر بشدت مصدوم می‌شود و با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی از رانندگان موتورسیکلت خواست قبل از روشن کردن موتورسیکلت خود کلاه ایمنی را بر سر گذاشته و در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفاً به رانندگی معطوف و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.