تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 17:35
کد خبر : 91126

تعمیر خودرو در محل

تعمیر خودرو در محل

تعمیر خودرو در محل به عهده مکانیک سیار است مهمترین وظیفه این مکانیک یا تعمیرکار عیب یابی انواع خودروها می باشد. پس از تشخیص خودرو، تمام مراحل تعمیر خودرو برای راه اندازی آن انجام می شود. در طی این فرآیند، اگر قطعه ای نیاز به تعمیر داشته باشد، مکانیک بلافاصله آن را تعمیر می کند،

تعمیر خودرو در محل به عهده مکانیک سیار است مهمترین وظیفه این مکانیک یا تعمیرکار عیب یابی انواع خودروها می باشد. پس از تشخیص خودرو، تمام مراحل تعمیر خودرو برای راه اندازی آن انجام می شود. در طی این فرآیند، اگر قطعه ای نیاز به تعمیر داشته باشد، مکانیک بلافاصله آن را تعمیر می کند، اما اگر قطعه نیاز به تعویض داشته باشد، تعمیرکار ما گزینه های مختلفی را برای تعویض قطعه به شما پیشنهاد می دهد.

تعمیرات مدل خودروهای ایرانی و خارجی یکی از خدمات تعمیرات گروه کرچیداری می باشد. هر زمان که وسیله نقلیه شما در محل قابل تعمیر نباشد، وسیله نقلیه شما به نزدیکترین تعمیرگاه یا فروشنده منتقل می شود.

خدمات مکانیک سیار

خدمات مکانیک سیار توسط امداد خودرو تهران شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعویض تسمه تایم
  • تعویض پمپ بنزین
  • تعویض شمع و وایرشمع
  • تعویض و پنچرگیری چرخ خودرو
  • تعویض ترموستات و دینام خودرو
  • شارژ گاز کولر خودرو و نصب کمپرسور
  • سرویس انژکتور خودور و تعویض کاربراتور
  • انجام دیاگ خودرو و عیب یابی آن با دستگاه
  • تعمیر و تعویض کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی

هزینه تعمیر خودرو در محل

هزینه تعمیر خودرو در محل مطابق با نرخ مصوب و رعایت اصل عدالت از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول حقوق مکانیک سیار است که هزینه های ما را مشخص می کند و تمام مکانیک ها موظف به رعایت آن هستند، اما قسمت دوم مربوط به هزینه خرید قطعات ماشین آلات است. قیمت این قطعه بر اساس فاکتور فروش تعیین می شود. مکانیک سیار ما باید فاکتور خرید قطعات را به شما بدهد.

تعمیر خودرو در محل

لازم به ذکر است که حداقل و حداکثر بازه هزینه تعمیر خودرو وجود دارد، زیرا بستگی به وضعیت خودرو در زمان تعمیر دارد و اینکه تعمیرکار چقدر زمان صرف راه اندازی خودرو می کند.

اگر نیاز به تعویض یا تعمیر باتری دارید، با بخش خدمات تعویض باتری خودرو تماس بگیرید.

سرویس دوره ای خودرو در محل

سرویس دوره ای خودرو شامل: تعویض روغن خودرو، تعویض فیلتر، تعویض باتری خودرو، تعمیر گیربکس ، تعویض لنت ترمز خودرو و تعویض فیلتر هوا می باشد، این خدمات توسط واحد تعویض روغن موتور خودرو یا تعمیر برق خودرو یا تعمیر خودرو انجام می شود. باتری به باتری توسط تعمیرکاران انجام می شود. اگر خودروی شما مشکلی داشته باشد اگر با نمایندگی تماس بگیرید، مکانیک‌های ما با توجه به مشکل خودرو به محل اعزام می شود اما اگر مشکل خودروی شما بیشتر از چیزی باشد که انتظار دارید. مشکلی پیش نخواهد آمد زیرا سایر خدمات با هماهنگی کارشناسان ما انجام می شود و به هیچ وجه کار شما نیمه تمام نخواهد شد.

قیمت تعمیر خودرو در محل

هزینه تعمیر خودرو در محل با توجه به نوع خودرو و عیب مربوطه تعیین می شود. هر تعمیرگاهی بسته به قطعاتی که استفاده می‌کند، تقلبی یا اصل بودن، نوع خدماتی که ارائه می‌دهد، تعمیر حرفه‌ای و غیره، هزینه‌های خاص خود را دارد. در تعمیرگاه تخصصی امداد خودرو تهران نیز همین‌طور است. هنگامی که با ما تماس می گیرید تا فوراً ماشین خود را تعمیر و بازدید کنیم، می توانید درخواست قیمت بدهید. اما به طور کلی حداقل قیمت ها از ۵۰ هزار تومان شروع می شود.

زمان تماس با مکانیک سیار در تهران

چه زمانی با خدمات تعمیرات خودرو سیار تماس بگیریم؟ وقتی ماشین شما احساس می کنید که رفتار عجیبی دارد، صدایی ایجاد می کند که تا به حال نشنیده اید، و هر چیز دیگری، حتی کوچک، می تواند تبدیل به یک عیب بزرگ شود و اگر به آن توجه نکنید، ماشین شما را خراب کند. ممکن است باعث آسیب بیشتر شود.

وقتی با مکانیک سیار تماس می گیرید دقیقاً آنچه را که می بینید یا می شنوید توضیح دهید، طبق گفته های شما، مکانیک سیار نیز ابزار و تجهیزات معمول و سایر موارد ضروری را در اختیار خواهد داشت تا در سریع ترین زمان ممکن آن را تعمیر کنند. امکان تحویل خودروی کاربردی و کارآمد به شما وجود دارد.

علائم خرابی موتور خودرو

در این قسمت به برخی از مشکلات و عواملی که باعث از کار افتادن و خرابی موتور خودروی شما می شود اشاره می کنیم. اگر در موارد زیر با مشکلی مواجه شدید، فقط با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم:

  • علاوه بر زمان تعویض روغن موتور، روغن اصلی ترین و مهم ترین عنصر کارکرد موتور خودرو است. شما باید روغن موتور خودروی خود را طبق برنامه زمانی توصیه شده توسط سازنده خودرو تعویض کنید و بی توجهی به این امر کیفیت و عملکرد موتور خودرو شما را به شدت کاهش می دهد. بهتر است از یک تعمیرکار حرفه ای و باتجربه خودرو در مورد نوع روغن استفاده شده در موتور خودرو خود سوال کنید.
  • نادیده گرفتن نشتی روغن بسیار مهم است که خودروی شما نشتی روغن نداشته باشد. اگر قطعات فلزی موتور خودرو را روغن کاری نکنید، این قطعات به هم کشیده شده و به تدریج فرسوده می شوند که منجر به از کار افتادن موتور خودرو می شود.
  • اگر چراغ هشدار روغن را نادیده بگیرید، به محض مواجه شدن با چراغ به تعمیرگاه تخصصی در تهران مراجعه کنید تا خودروی شما را بررسی و تعمیر کنند. چراغ روغن به دلیل کمبود روغن موتور یا افزایش یا کاهش بیش از حد فشار روغن روشن می شود.
  • صرف نظر از سیستم خنک کننده موتور، شما موظف هستید که مایع خنک کننده موتور را هر سه سال یا ۴۸۰۰۰ کیلومتر به طور کامل تخلیه کرده و با مایع جدید تعویض کنید. این فرآیند ممکن است بسته به نوع خودرو متفاوت باشد. اگر متوجه شدید که موتور خیلی داغ است، دلیل آن کم بودن مایع خنک کننده موتور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.