تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 9:56
کد خبر : 11380

تعیین ۳۱ منطقه بعنوان نقطه هدف پیشرفت در کشور تا پایان سال

تعیین ۳۱ منطقه بعنوان نقطه هدف پیشرفت در کشور تا پایان سال

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تا پایان سال ۳۱ منطقه در ۳۱ استان را به عنوان نقطه هدف محرومیت زدایی تعیین می‌کنیم و حداقل ظرف ۳ سال در این مناطق محرومیت زدایی میکنیم.

به گزارش تیتر داغ؛  پرویز فتاح  اظهار داشت: حضور بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کلید خورده است. ما در حال حاضر ۱۵ نقطه را به عنوان منطقه هدف آبادانی و پیشرفت در ایران انتخاب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: البته بعضی از استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان دارای دو نقطه هدف هستند. در بقیه استان‌ها تقریباً یک منطقه را به عنوان نقطه هدف انتخاب کرده‌ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: من شخصاً به قصر قند سفر کردم و از روند اقدامات مطلع شدم و به زودی به زهک در شمال سیستان و بلوچستان هم سفر خواهم کرد.

فتاح بیان کرد: به زودی پنج منطقه را به پنج استان اضافه می‌کنیم که نقاط هدف ما به ۲۰ نقطه می‌رسد البته تا آخر سال به ۳۱ استان یعنی همان ۳۱ منطقه می‌رسیم یعنی در هر استان، یک منطقه نمونه محرومیت‌زدایی داریم.

وی در پایان گفت: بنیاد مستضعفان مانند قلعه‌گنج و قصر قند، در آن مناطق مستقر می‌شود و با بازه زمانی سه ساله تلاش می‌کند تا حداقل از لحاظ شکلی و محرومیت چهره مناطق بعد از آن سه سال تغییر کند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.