تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 5:09
کد خبر : 26644

تغییر زمان برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی

تغییر زمان برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی

زمان برگزاری رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور تغییر کرد.

به گزارش تیتر داغ:طبق برنامه قرار بود مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی روز ۱۱ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود، اما با توجه به اینکه این سالن پیش از این توسط  یک ارگان دیگر رزرو شده بود و امکان تغییر آن نبود، سازمان لیگ با گرفتن رضایت نمایندگان چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی، زمان برگزاری فینال لیگ را روز ۱۶ آذرماه اعلام کرد.

بدین ترتیب مراسم وزن کشی این مسابقات روز ۱۵ آذرماه (دوشنبه) برگزار و رقابت‌های مرحله نیمه نهایی صبح روز ۱۶ آذرماه و رقابت‌های رده بندی و فینال بعد از ظهر همان روز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

فینال لیگ برتر کشتی آزاد نیز روز ۱۸ آذرماه برگزار خواهد شد.

همچنین سازمان لیگ کشتی زمان پایان مهلت نقل و انتقالات تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) را اعلام کرد.

با توجه به اینکه در آیین نامه لیگ سال ۱۴۰۰ (بند ۸) حداقل زمان نقل و انتقالات برای تیم‌ها به منظور جذب کشتی گیران خود برای مرحله نهایی لیگ ۳ روز تعیین شده بود، سازمان لیگ به منظور ارتقاء کیفیت مرحله نهایی لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی و جذب کشتی گیران خارجی و داخلی مطرح، زمان بیشتری را در اختیار تیم‌ها قرار داد.

بر این اساس با توجه به اتمام مسابقات مقدماتی در کشتی آزاد (۲۲ آبان ماه) پایان وقت اداری روز شنبه ۶ آذرماه پایان مهلت نقل و انتقالات برای چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این مسابقات خواهد بود.

همچنین با توجه به اتمام رقابت‌های مقدماتی در کشتی فرنگی (۲۸ آبان ماه) و با توجه به زمان برگزاری مرحله‌ی پایانی این مسابقات پایان وقت اداری روز سه شنبه ۹ آذرماه پایان مهلت نقل و انتقالات برای چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.