تاریخ انتشار : یکشنبه 3 فروردین 1399 - 7:59
کد خبر : 8078

توزیع بیش از ۳۷ هزار عدد ماسک و مایع ضدعفونی کننده دست بین نیازمندان تایبادی

توزیع بیش از ۳۷ هزار عدد ماسک و مایع ضدعفونی کننده دست بین نیازمندان تایبادی

رئیس جمعیت هلال‌احمر تایباد گفت: با همکاری مجمع خیرین هلال مهربانی، مجمع خیرین حضرت ولیعصر(عج) و هیئت علمداران ثارالله ۳۷ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک و مایع ضدعفونی کننده دست بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش تیتر داغ ؛  این اقلام که شامل ۲۷ هزار و ۶۰۰ عدد ماسک و ۹۶۰۰ عدد مایع ضدعفونی کننده دست می‌باشد در مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان توزیع شده است.

وی ادامه داد: این مرکز با همکاری خیران در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یک کارگاه تولید ماسک را با نظارت شبکه بهداشت و درمان آماده کرده که در حال حاضر ۳۵ نفر در آن به صورت جهادی مشغول فعالیت هستند.

صیادی با اشاره به تولید میانگین روزانه چهار هزار عدد ماسک در این کارگاه بیان کرد: علاوه بر این ۲۳ نفر خیاط خانگی در دوخت ماسک و توزیع آن بین نیازمندان این مرکز را یاری می‌کنند. کارگاه تولید ماسک همه روزه از هفت صبح الی ۱۷ و ۳۰ دقیقه فعال است.

وی تاکید کرد: پس از اتمام مرحله دوخت با همکاری مدیریت درمانگاه نبی اکرم(ص) شهر تایباد تمامی ماسک‌ها استریل و در بسته‌های بهداشتی پلمب می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تایباد گفت: همچنین امدادگران با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و شبکه بهداشت از ۲۸ اسفندماه جاری برای انجام طرح پایش و غربالگری در پایگاه شهید تکلو ابتدای ورودی تایباد از سمت مشهد استقرار یافته و تب سنجی افراد ورودی به شهر را انجام می‌دهند.

منبع ؛ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.