هفتاد و چهارمین گزارش وزیر ارتباطات؛
توسعه بومی زیرساختهای امنیت سایبری در دولت سیزدهم

وزیر ارتباطات گفت: از اقدامات راهبردی این دوره تلاش برای توسعه بومی زیرساخت های لازم برای تامین امنیت سایبری بود.
به گزارش تیتر داغ؛ عیسی زارع پور در هفتادوچهارمین گزارش ۱۰۰۰ روز خدمت دولت سیزدهم در توسعه زیرساختهای ارتباطی اعلام کرد:
از اقدامات راهبردی این دوره تلاش برای توسعه بومی زیرساخت های لازم برای تامین امنیت سایبری بود. در این راستا ضمن حمایت مادی و معنوی از شرکتهای دانش بنیان این حوزه، بازارسازی داخلی و خارجی برای محصولاتشان نیز صورت گرفت. سامانه بومی مقابله با حملات DDoS حاصل این نگاه و مسیر بود.
منبع: مهر
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰