تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 8:29
کد خبر : 17744

توضیحات سردار هادیانفر درباره آخرین وضعیت پلاک‌های بلااستفاده

توضیحات سردار هادیانفر درباره آخرین وضعیت پلاک‌های بلااستفاده

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: قرار شده تا پلاک‌های بلا استفاده، آزاد شوند و در اختیار متقاضیان قرار گیرند.

به گزارش تیتر داغ؛

سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سالیانه بیش از ۵.۵ میلیون خودرو شماره گذاری می‌شوند و ۳.۵ میلیون ویژه نقل و انتقال وسایل نقلیه است.

وی با اشاره به اینکه برای امسال پیش بینی کرده بودیم که ۶۲ میلیون خودرو شماره گذاری شوند، افزود: از ابتدای سال تاکنون، ۵۵ میلیون پلاک اختصاص یافته است و ۳۲ میلیون پلاک در انبارهای ما نگهداری می‌شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پیشنهادی به دولت دادیم تا پلاک‌هایی را که استفاده نمی‌شوند و بر روی خودرو وصل نشده‌اند و بیش از یک سال در این شرایط هستند با حفظ سوابق پلاک، به افراد دیگر واگذار شوند. این طرح با موافقت هیات وزیران به صورت پایلوت در شیراز اجرا شد و اکنون در سراسر کشور در حال اجرا است و ۳۲ میلیون پلاک آزاد شدند و به صورت رندومی بین متقاضیان روز‌های آینده توزیع خواهند شد‌.

سردار هادیانفر تصریح کرد: مراکز استان‌های ما غالبا پر تقاضا هستند و یکی از مشکلات ما این بود که پلاک‌ها رو به اتمام هستند و با این طرح ۳۲ میلیون پلاک آزاد می‌شوند.

وی گفت: تخصیص پلاک‌های قدیمی به صورت سیستمی است و به صورت رندومی توزیع می‌شوند، اما نکته‌ای که ضرورت دارد این است افراد سودجو از این موقعیت سوء استفاده خواهند کرد و ممکن است تحت این عنوان که می‌توانید پلاک ۱۱ و ۲۲ دریافت کنید از هموطنان کلاهبرداری کنند که باید گفت که هیچ فردی در تخصیص این پلاک‌ها دخیل نیست و فقط به صورت سیستمی است، به همین منظور فریب این افراد را نخورید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.