تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 7:20
کد خبر : 23918

جبران عقب ماندگی حمل و نقل عمومی در صورت تامین مالی

جبران عقب ماندگی حمل و نقل عمومی در صورت تامین مالی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امیدواریم با تامین مالی از سوی شهردار تهران قسمتی از عقب ماندگی‌های گذشته حمل و نقل را جبران کنیم.

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: حمل و نقل عمومی حوزه پر دسترس و پر مشغله‌ای است که بازدید اعضای شورا موحب قوت قلب برای همکاران بنده در این بخش است.

وی ادامه داد:بسیاری از اتوبوس‌ها در بخش خصوصی به دلیل نداشتن کپسول گاز تعطیل هستند و بعد از یکسال و نیم تلاش استاندارد‌های لازم و تاییده‌ها را از وزارت کشور و سازمان استاندارد اخذ کرده‌ایم.

هاشمی بیان کرد: در آینده نزدیک این استانداردها روی اتوبوس‌های قابل استفاده بخش خصوصی نصب خواهد شد؛ همچنین درحال بازسازی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس هستیم که امروز اعضای شورای شهر  نمونه‌هایی از آن‌ها را در پایانه افسریه مشاهده کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:در حال خریداری ۷۵ دستگاه اتوبوس هستیم و قرارداد آن ابلاغ شده و باید پیش پرداخت‌ها را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ۲۰ دستگاه ون برای معلولین و جانبازان خریداری خواهیم کرد و  تمام این تلاش‌ها در این راستاست که قسمتی از عقب ماندگی‌های گذشته حمل و نقل را جبران کنیم و امید داریم با انرژی اعضای شورا و تامین مالی از سوی شهردار تهران بتوانیم در شش ماه دوم سال اقدامات بیشتری را انجام دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.