تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 11:39
کد خبر : 91482

جرا میکروفن یقه ای بخریم ؟

جرا میکروفن یقه ای بخریم ؟

بدون شک میکروفن ها برای تمامی افرادی که محتوای صوتی تولید می کنند، یکی از اساسی ترین و ضروری ترین لوازم می باشد. میکروفن یقه ای به دلیل سهولت در استفاده به یکی از مدل های پرکاربرد در بین افراد تبدیل شده است. اگر شما نیز به دنبال خرید میکروفن یقه ای می باشید بهتر

بدون شک میکروفن ها برای تمامی افرادی که محتوای صوتی تولید می کنند، یکی از اساسی ترین و ضروری ترین لوازم می باشد. میکروفن یقه ای به دلیل سهولت در استفاده به یکی از مدل های پرکاربرد در بین افراد تبدیل شده است. اگر شما نیز به دنبال خرید میکروفن یقه ای می باشید بهتر است قبل از خرید به نکات مهمی که در ادامه به آن ها می پردازیم توجه نمایید تا مجبور به خرید مجدد میکروفن نشوید.

مطمئنا اگر قبلا میکروفن یقه ای استفاده کرده باشید تجربه کافی برای خرید میکروفن را کسب کرده اید، اما اگر برای اولین بار می خواهید میکروفن یقه ای تهیه نمایید و نمی دانید چه مواردی را باید قبل از خرید میکروفن رعایت کنید، ما به شما در این امر کمک خواهیم کرد.

 به چه نکاتی هنگام خرید میکروفن یقه ای توجه نماییم؟

قبل از خرید میکروفن یقه ای باید مشخص کنید برای چه حوزه ای نیاز به میکروفن یقه ای دارید که در ادامه متوجه خواهید شد که کدام نوع برایتان مناسب تر است.

  • میکروفن یقه ای بیسیم یا باسیم : اگر شما حین تولید محتوا نیاز به حرکت و رفتن به این سو و آن سو دارید بهتر است از میکروفن بی سیم استفاده نمایید، زیرا میکرون باسیم به دلیل وجود کابل های بلند ممکن است باعث جلوگیری از آزادی عمل شما شود، اما اگر در یک جا به طور ساکن هستید فرقی نمی کند باسیم باشد یا بیسیم و این بستگی به سلیقه شما خواهد داشت.
  • کانکتور مناسب برای اتصال به گوشی هوشمند : با توجه به این که درگاه اتصال در گوشی های هوشمند در بسیاری موارد لایتنینگ و تایپ سی و برخی جک ۳.۵ میلی متری می باشد باید دقت کنید کانکتور میکروفن یقه ای و گوشی با هم مطابقت داشته باشند. اگر گوشی شما IOS می باشد کابل لایتنینگ و اگر اندروید می باشد کابل تایپ سی را انتخاب نمایید و جک ۳.۵ میلی متری نیز برای دوربین های دیجیتالی می تواند گزینه مناسبی باشد.
  • الگوی قطبی مناسب : الگوی قطبی یعنی میکروفن صدا را از چه جهاتی دریافت می کند که به طور کلی سه مدل الگوی قطبی در میکروفن ها وجود دارد، الگوی قطبی همه جهته یا اومنی دایرکشنال، صدا را از تمام جهت دریافت و ضبط می کند. میکروفن دو جهته، صدا را از دو سمت و میکروفن تک جهته نیز صدا را از یک جهت دریافت می کند، که اگر شما نیاز دارید که در یک مصاحبه دو نفره از میکروفن استفاده نمایید بهتر است میکروفن با الگوی قطبی دو جهته را تهیه نمایید و اما اگر فقط نیاز به ضبط صدای خود دارید و نمی خواهید صدای محیط ضبط شود بهتر است از میکروفن با الگوی قطبی تک جهته استفاده کنید.
  • سبکی و کوچکی : هنگام خرید میکروفن یقه ای بسیار مهم است که به اندازه و وزن میکروفن توجه نمایید، زیرا قرار است این میکروفن تا ساعت ها به یقه لباس شما وصل باشد، چه بسا بعد از اندک مدتی شما از حمل یک میکروفن با وزن بالا خسته خواهید شد و همچنین ممکن است لباس شما تحمل نگهداری آن را نداشته باشد و مرتب بیفتد.
  • اتصال سریع و آسان به لباس : معمولا میکروفن های یقه ای دارای گیره برای نصب روی لباس می باشند و مهم است که گیره توانایی نگهداری وزن میکروفن را داشته باشد.

قیمت میکروفن یقه ای

معمولا میکروفن ها در مدل ها و برندهای مختلف دارای قیمت های متفاوتی هستند، اما به طور کلی قیمت میکروفن یقه ای بسته به با سیم یا بدون سم بودن آن و همچنین کیفیت متریال و تکنولوژی به کار رفته در آن متغیر می باشد.

جرا میکروفن یقه ای بخریم ؟

اما مطمئنا با هزینه کردن برای میکروفن یقه ای با کیفیت پشیمان نخواهید شد و شما از بازخورد های محتوای تولید شده با میکروفن مناسب به این امر واقف خواهید شد.

سخن آخر

مطمئنا شما نیز تفاوت کیفیت صدای ضبط شده با میکروفن و بدون میکروفن را متوجه شده اید و اکنون به دنبال خرید میکروفن مناسب برای خود هستید. میکروفن یقه ای جزو پرکاربرد ترین میکروفن ها برای افرادی که در شبکه های مجازی فعال هستند می باشد.

شاید خرید یک میکروفن یقه ای به ظاهر ساده به نظر برسد اما به اینکه چه میکروفنی برای شما مناسب تر است نیاز به تحقیق می باشد.

شما اگر قصد خرید میکروفن یقه ای به صورت آنلاین دارید، می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر میکروفن خود را تهیه نمایید. برای خرید رضایت بخش، فروشگاه اینترنتی باگوشی با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین سابقه فروش ابزار تولید محتوا با موبایل می تواند گزینه مناسبی باشد، همچنین شما برای دریافت اطلاعات و راهنمایی بیشتر می توانید از مشاوران این سایت به صورت رایگان راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.