تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 1:03
کد خبر : 18237

جزئیات جریمه خودروها در محل پارک ویژه معلولان

جزئیات جریمه خودروها در محل پارک ویژه معلولان

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: اگر فردی با یک خودروی معمولی در محل پارک ویژه معلولان توقف کند حتما جریمه می‌شود، اما ما گفتیم که این خودرو‌ها را با جرثقیل جابجا نکنند.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، درباره جرایم مربوط به پارک خودرو در محل پارک ویژه معلولان گفت: اگر فردی با یک خودروی معمولی در این مکان‌ها پارک کند حتما جریمه می‌شود، البته ما گفتیم که این خودروها را با جرثقیل جابجا نکنند و از مردم خواهش می‌کنیم که شرایط این افراد را در نظر بگیرند و در این مکان‌ها پارک نکنند.

وی همچنین درباره وضعیت تردد بین شهری خودروها در شرایط کرونایی گفت: توصیه ما به تمام رانندگان این است که از ورود به شهرهای قرمز خودداری کنند، زیرا بلافاصله این افراد جریمه می‌شوند، برای مثال خودرویی با پلاک تهران که به اهواز با وضعیت قرمز رفته قطعا جریمه می‌شود اما وقتی بخواهد به تهران بازگردد چون پلاک با محل اقامت خود تطابق دارد، جریمه نمی‌شود.

سردار هادیانفر ادامه داد: سفر از شهر زرد به زرد محدودیت تردد ندارد، اما راننده باید بداند اگر در مسیر خود به شهر قرمز یا نارنجی برخورد کرد باید از کمربندی تردد کند، زیرا سیستم ما تشخیص نمی‌دهد و خودروی او را جریمه می‌کند، ما ابلاغ کردیم که در شهرهایی که کمربندی ندارند یک لاین ویژه در نظر بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.