تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1400 - 9:39
کد خبر : 19402

حادثه انفجار در یک ساختمان ۴ طبقه در تهرانپارس

حادثه انفجار در یک ساختمان ۴ طبقه در تهرانپارس

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حادثه انفجار یک ساختمان ۴ طبقه در محله تهرانپارس با جان باختن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، اظهار کرد:ساعت ۱۰:۲۹ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در تهرانپارس خیابان زهدی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: اولین ایستگاه در مدت زمان ۲ دقیقه به محل می‌رسد و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان سه طبقه مسکونی با یک زیر زمین که هرکدام حدود ۵۷ متر بودند، در قسمت زیر زمین انفجاری رخ داده که منجر به آتش سوزی شده بود. بر اثر این انفجار تمام شیشه‌های این ساختمان و ساختمان روبرو و اطراف شکسته شده بود.

ملکی گفت: این حادثه بر اثر نشست گاز و جرقه رخ داده بود و قبل از حادثه یک آقا حدود ۳۷ ساله متوجه شده بود و به پایین مراجعه کرده بود که در همان لحظه انفجار رخ داد. قبل از رسیدن آتش نشانان همسایه‌ها این فرد را به بیرون ساختمان منتقل کرده بودند، ولی با تایید عوامل اورژانس این فرد جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان سریعا آتش مختصر را خاموش کردند، یک آقا حدودا ۳۵ ساله که در واحد بود دچار سوختگی مختصر شده بود، اما خوشبختانه زنده بود و تحویل اورژانس داده شد. یک آقا حدود حدود ۷۰ ساله هم در طبقات بالایی بود که به دلیل ریختن شیشه‌ها دچار خراش‌های جزئی شده بود.

وی بیان کرد: در نهایت در این حادثه دو نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. محل حادثه ایمن سازی شد و تحویل عوامل انتظامی داده شد. کارشناسی درباره این حادثه ادامه دارد و عملیات در ساعت ۱۱:۲۱ دقیقه به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.