تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 6:47
کد خبر : 34701

حضور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در باشگاه اسپانیایی قطعی شد

حضور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در باشگاه اسپانیایی قطعی شد

توافقات برای انتقال سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و تیم گیتی پسند اصفهان به باشگاه آلبالی اسپانیا انجام شد.

به گزارش تیتر داغ؛ سعید احمدعباسی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند که در دو فصل گذشته عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران را از آن خود کرده بود، از چند هفته پیش مدنظر باشگاه آلبالی اسپانیا قرار داشت.

این باشگاه با ارسال نامه‌ای به باشگاه گیتی پسند، خواهان دریافت رضایتنامه احمدعباسی شد تا بتواند با حضور ملی پوش ایران، تیم خود را برای حضور در فصل آینده لیگ اسپانیا تقویت کند.

هرچند باشگاه آلبالی به دنبال جذب احمدعباسی به صورت رایگان بود، اما باشگاه گیتی پسند برای صدور رضایتنامه این بازیکن شرایطی را به طرف اسپانیایی اعلام کرد؛ از جمله دریافت مبلغی برای آزادسازی این بازیکن.

آلبالی قصد داشت احمدعباسی را هم پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر ایران به خدمت بگیرد تا او را در تمرینات پیش فصل شرکت بدهد اما نظر باشگاه گیتی پسند، آزادسازی این بازیکن در پایان هفته هشتم و قبل از تعطیلی لیگ برای شروع اردوی تیم ملی بود.

در نهایت مذاکرات گیتی پسند و آلبالی به این نتیجه رسید که احمدعباسی در پایان هفته ششم لیگ برتر ایران (جمعه ۲۱ مرداد) از این تیم جدا و راهی اسپانیا بشود. محمد کشاورز سرمربی گیتی پسند به همراه مدیران این باشگاه برای کمک به پیشرفت این بازیکن، حاضر شدند در شرایط جدایی این بازیکن تسهیلاتی را در نظر بگیرند.

توافقات شفاهی باشگاه گیتی پسند و آلبالی انجام شده است و انتظار می‌رود در روزهای آینده، همه چیز به صورت مکتوب و رسمی در بیاید.

به این ترتیب احمدعباسی آخرین بازی خود را در لیگ برتر ایران مقابل کراپ الوند انجام می‌دهد و سپس عازم اسپانیا می‌شود.

به جز احمدعباسی، حسین طیبی و مسلم اولاقباد هم دو نماینده دیگر فوتسال ایران در لیگ اسپانیا خواهند بود. این دو بازیکن هم با تیم پالما اسپانیا به توافق رسیده‌اند و در تیم نایب قهرمان فصل گذشته این کشور بازی خواهند کرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.