تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مهر 1401 - 6:17
کد خبر : 36772

حضور هفت تکواندوکار در منچستر/ مبارزه تکواندوکاران ۶۳ کشور

حضور هفت تکواندوکار در منچستر/ مبارزه تکواندوکاران ۶۳ کشور

تیم ملی تکواندو ایران با هفت تکواندوکار در سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۲ حضور پیدا می کند.

به گزارش تیتر داغ؛ این دوره از مسابقات به مدت سه روز و با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۳ کشور سالن «رجیونال» شهر منچستر آغاز می‌شود. آرمین هادی پور و مهدی حاج موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۰+ کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات را تشکیل می د هند که ۲۶ مهرماه تهران را به مقصد منچستر ترک خواهند کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده جمعه ۲۹ مهرماه و در روز نخست این مسابقات، تکواندوکاران دو وزن ۵۸- مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان مبارزات خود را برگزار می‌کنند که آرمین هادی پور و مهدی حاج موسایی نمایندگان ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم خواهند بود.

شنبه ۳۰ مهرماه در روز دوم مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که تیم ایران نماینده‌ای ندارد.

در روز پایانی این مسابقات یکشنبه اول آبان ماه تکواندوکاران سه وزن ۶۷+ کیلوگرم زنان، ۸۰- کیلوگرم و ۸۰+ کیلوگرم مردان به مصاف رقبای خود می‌روند که اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۰+ کیلوگرم رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.

هدایت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات در بخش مردان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مجید افلاکی و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی و در بخش زنان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی به عنوان مربی می‌باشد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.