تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 8:25
کد خبر : 19305

حمایت از گسترش فناوری‌های حوزه آب و انرژی

حمایت از گسترش فناوری‌های حوزه آب و انرژی

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۷ شتاب دهنده در حوزه آب و انرژی شکل گرفت تا با کمک آن‌ها کسب‌وکار‌های این حوزه گسترش یابد.

به گزارش تیتر داغ؛ ستاد توسعه فناوری‌های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری این صنعت در کشور است. بر همین اساس از شکل‌گیری شرکت‌ها، مراکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌های این حوزه حمایت می‌کند.

این حمایت‌ها تاکنون منجر به شکل‌گیری بیش از ۱۷ شتاب‌دهنده آب و انرژی در کشور شده است. مراکزی که امکان رشد سریع و صحیح شرکت‌های استارتاپی را مهیا می‌کنند. از آنجایی که تعداد قابل توجهی از صاحبان ایده‌ها و نوآوری‌ها از توانایی و قدرت مالی کافی و یا دانش و شبکه بازاریابی کافی برای توسعه کسب و کار خود برخوردار نیستند، این شتاب‌دهنده‌ها، مجموعه‌ای کامل از خدمات مورد نیاز برای رشد یک کسب و کار نوپا را نظیر منابع مالی، انواع مشاوره، فناوری‌ها و تجهیزات مختلف و همچنین فضایی را برای استقرار شرکت نوپا در یک بازه زمانی تقریبا کوتاه در اختیار استارتاپ‌های نوپا قرار می‌دهند.

ستاد توسعه فناوری‌های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با توجه به اهمیت و نقش تاثرگذار این شتاب‌دهنده‌ها تلاش می‌کند تا تعداد این مراکز در حوزه آب و انرژی بیشتر شود و شرایط برای تقویت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا و تبدیل آن‌ها به شرکت‌هایی توانمند در بازار رقابت فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.