تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 14:42
کد خبر : 90543

خدمات ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت غیر حضوری ارائه می شود

خدمات ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت غیر حضوری ارائه می شود

سرپرست مرکز ارتباطات ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ایران گفت: قصد داریم خدمات سامانه ۱۶۶۶ را به ‌صورت مجازی در اختیار بیمه شدگان قرار دهیم.

به گزارش تیتر داغ؛ مهدی قنادی سرپرست مرکز ارتباطات ۱۶۶۶ در اجلاس کشوری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که با حضور مدیران کل بیمه سلامت تمامی استان‌های کشور برگزار شد گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در تداوم اجرای طرح‌های ارزشمند خود سامانه ۱۶۶۶ را برای رفع مشکلات مردم به عنوان پل ارتباطی مستقیم و بی واسطه بین مردم و مسئولان راه اندازی کرده است.

وی افزود: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند با سامانه ۱۶۶۶ به صورت رایگان تماس گرفته و از نحوه دریافت خدمات، نحوه ارجاع به بیمارستان‌ها، چگونگی مراجعات و صدور دفترچه و تمدید آن را به صورت مستقیم با مسئولان ستادی و مدیران استان‌ها مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.

سرپرست مرکز ارتباطات ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ایران، با بیان اینکه نظرات بیمه شدگان برای سازمان مهم است بیان داشت: کیفیت پاسخگویی هر چه بهتر باشد رضایتمندی بیمه شدگان نیز بیشتر خواهد شد.

قنادی اذعان داشت: در یک ماه گذشته حدود ۹۱ هزار مورد پاسخگویی و ۲۰ هزار و ۸۰۰ مورد نظرسنجی از بین کسانی که خدمت دریافت کردند، صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این سامانه در گستره ملی در حال اجراست و نیاز به تلاش جمعی دارد، خاطرنشان کرد: در شبکه‌های مجازی روزانه گزارشاتی ارسال می‌شود و سامانه پیامکی نیز فعال می‌باشد.

سرپرست مرکز ارتباطات ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: حدود ۴۷۷ میلیون پارت پیامک به صورت نظرسنجی برای بیمه شدگان ارسال و ۴۸ میلیون تراکنش در سامانه ussd ثبت شده است که باید به پارت دقت شود تا از بودجه تخصیص یافته بیشترین بهره را بگیریم.

قنادی با تاکید براینکه در حال تبدیل کردن سامانه ۱۶۶۶ به یک پیشخوان کشوری هستیم عنوان کرد: در این پورتال بیش از ۴۰ خدمت احصا شده است، قصد داریم خدمات را به صورت مجازی در اختیار بیمه شدگان قرار دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.