تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 10:22
کد خبر : 26555

درمان زخم پای دیابتی با استفاده از یک پماد ایرانی

درمان زخم پای دیابتی با استفاده از یک پماد ایرانی

یک شرکت دانش بنیان داخلی موفق به تولید پمادی برای درمان زخم پای بیماران دیابتی شده که علاوه بر بهبود زخم می‌تواند قند خون بیمار را هم کنترل کند.

به گزارش تیتر داغ:علی شریعتمداری مدیر عامل شرکت دانش بنیان دارویی با اشاره به تولید محصولی دانش‌بنیان برای پیشگیری، کنترل و درمان عوارض قند خون گفت: فعالان فناور این شرکت دانش‌بنیان در زمینه دارو‌های انسانی، دامپزشکی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند. دارو‌های تولیدی این شرکت ۹۰ درصد گیاهی و ۱۰ درصد شیمایی است.

این فرآورده دارویی باعث کاهش التهاب و تورم و تسریع روند طبیعی درمان شده و از عفونت زخم دیابت جلوگیری می­‌کند. مواد موثره موجود در فرمولاسیون این پماد دارای خواص ضد قارچی ضد میکروبی وضد التهابی است.

ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در پماد موجب به دام انداختن رادیکال‌های آزاد می‌شود که نقش مهمی در ترمیم زخم و جلوگیری از عفونت زخم دیابتی دارد. همچنین وجود موم زنبور عسل در این ترکیب اثرات درمانی دارو را در ترمیم زخم دیابتی دوچندان کرده است.

توانمندی در بازسازی بافت‌های بیمار

بر خلاف سایر دارو‌ها و پماد‌های موجود در بازار برای بیماران دیابتی که برای درمان زخم پا باید قند خون کنترل شده باشد، این پماد به واسطه قدرت بازسازی فوق‌العاده‌ای که دارد حتی در صورت غفلت بیمار در تنظیم قند خون و یا عفونت عروقی می‌تواند زخم را بازسازی کرده و علاوه بر این جلوی بروز زخم‌های جدید را نیز می‌گیرد.

این ویژگی، در بسیاری از محصولات دیگر وجود ندارد، زیرا قادر به تنظیم قند خون بیمار نیستند و فرآیند ترمم نیز با مشکل رو به رو می‌شود.

این شرکت دانش‌بنیان توانسته برای ۶۰ نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد کند و ۷ شرکت نیز مسئول پخش تولیدات این شرکت در کشور است.

این شرکت دارویی به کشور‌های اروپایی، شرق آسیا، آمریکا و آلمان صادر شده و متقاضیان دریافت محصول این شرکت روز به رو در حال افزایش است. حتی محصولات این شرکت در کشور‌های خارجی با برندی که در آنجا ثبت شده به فروش می‌رسد.

به گفته مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، داروی ایران‌ساخت برای درمان عوارض دیابت، برتری دیگری نسبت به سایر دارو‌های موجود در بازار دارد و فرد دیابتی به استفاده از دارو‌هایی دیگر همزمان با استفاده از این دارو نیاز ندارد، ولی سایر شرکت‌ها با ترکیبی از دارو‌ها فرد را درمان می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.