تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 11:59
کد خبر : 21249

دستگیری جوجه لات های محله اتابک

دستگیری جوجه لات های محله اتابک

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب ۸ دستگاه از خودروی شهروندان در محله اتابک تهران، خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تخریب ۸ دستگاه خودرو در محله اتابک تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند نفر از اراذل و اوباش نوپای محله اتابک به دلیل خصومت شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به عربده کشی و تخریب ۸ دستگاه خودرو کرده و سپس از ترس حضور پلیس محل متواری شده است.

محمدی تصریح کرد: با ارسال مستندات مربوطه به مرجع قضایی دستور دستگیری این افراد اخذ و در صبح روز بیست و نهم خرداد ماه ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق به دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این دو متهم که از اراذل و اوباش نوپا بوده پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه در جریان دستگیری این افراد، سه دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و تحویل پارکینگ شده است، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان مربوط به این پروند همچنان ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.