تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 8:53
کد خبر : 16549

دستگیری ۱۵ قاچاقچی سلاح در حاشیه اجرای طرح آرامش ۲ در غرب استان تهران

دستگیری ۱۵ قاچاقچی سلاح در حاشیه اجرای طرح آرامش ۲ در غرب استان تهران

سردار ظهیری از اجرای طرح آرامش ۲ در شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران، گفت: طرح عملیاتی آرامش ۲ با هدف مبارزه با سرقت، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان موادمخدر در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران اجرا شد که در این رابطه ۹۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۵۴ خرده فروش موادمخدر در این عملیات افزود: ۱۳۱ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و ۱۴۸ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در جریان این طرح ۱۵ قبضه سلاح سرد و گرم کشف شد و ۱۵ قاچاقچی اسلحه نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سردار ظهیری با اشاره به دستگیری ۷۲ قاچاقچی کالا تصریح کرد: ۲۲ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا تشکیل و انواع کالا‌های قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد و در عملیات جدیدی ۱۰۰ تن روغن احتکار شده به ارزش ۸۰ میلیارد ریال نیز تحویل مرجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه در جریان اجرای این طرح ۵۷۲ فقره پرونده سرقت کشف شد، ادامه داد: با اجرای ۱۷۰ حکم قضایی ۲۵۳ سارق و مالخر دستگیر و ۵ باند بزرگ سرقت منهدم شدند و اموال مسروقه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از سارقان و مالخران کشف شد.

سردار ظهیری با بیان اینکه اجرای طرح عملیاتی آرامش ۲ در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آن‌ها رسیدگی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.